2014. július 20., vasárnap

A hétvégén magamhoz képest egész sok alkoholt fogyasztottam, és azóta is ezen töprengek, hogy vajon volt-e bármi értelme.

Mármint, a környezetemnek megnyugtató volt, mert általában nagyon irritál mindenkit, ha tudhatóan józan vagyok. Más részről picit szédültem is, tehát nem mondhatom, hogy nem volt fizikailag hatása. Csak azt nem tudom biztosan állítani, hogy bármilyen befolyással volt a dolog a cselekedeteimre, vagy a hangulatomra. Jól éreztem magamat, mert jó volt a társaság, részt vettem a mókában, mert olyanokkal voltam, akikkel el tudom engedni magam, nevettem, táncoltam, ami kell.

Ezeket mind megcsinálom egy színjózan csütörtök estén, megfelelő körülmények között.

Gondolom én.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez most jött velem szembe: "A részegség az, amikor három ember beül egy szobába, megisznak egy-egy üveg pálinkát, az egyikük kimegy, a másik kettõ pedig megpróbálja kitalálni, hogy melyikük ment ki."