2014. július 20., vasárnap

Kallódik a szekrényemben egy maxiruha mintegy 10 éve. Egyszer volt rajtam, baromi túlöltözöttnek éreztem magam benne, és többé nem vettem föl. Időnként előveszem, felpróbálom, megállapítom, hogy nagyon tetszik, és hogy nem megfelelő mégsem az adott alkalomra, és visszateszem a helyére.

Merthogy hófehér:


Szóval most megint öszeakadtam vele anyuéknál, és elhoztam magammal, azzal a felkiáltással, hogy jól elviszem befestetni. No de milyenre? Akármilyen színt gondolok ki, végül mindig arra jutok, hogy nekem ez a ruha fehérben tetszik igazán. De minek, ha úgyse hordom? Szóval javaslatokat kérek. Egy kis ötletadó:


A photoshop skilljeimhez nem kérek kommentárt :D

8 megjegyzés:

Orsi Nagy írta...

zölden is tetszik, de én fehéren hagynám, és buta nyári kiegészítőket aggatnék fel hozzá, elő a nagymedálos bőrszíjnyaklánccal és a saruval. ;)

ee_version írta...

Hát, ezzel próbálkoztam néhányszor, de mindig úgy éreztem, hogy még úgy is túl sok. Pedig imádom, hogy fehér. De így fehéren tengerparti naplementében andalgáshoz való nekem, korallpirosan meg mondjuk simán felveszem kézműves vásárba (mert annyira jelentéktelen lesz...).

Amúgy a maxiruha-nőivázasbicikli kérdéskör sem triviális...

Adri írta...

A festés tök jó ötlet, de azért csak óvatosan, mert ezek a ruhafestékek nem mindig festenek olyan egyenletesen mintha gyári lenne, szóval szerintem jobb ha elviszed vmi tisztítóba, ahol vállalnak ilyesmit.

A nyári kiegészítő szerintem is jó ötlet, mondjuk egy mellény?

annalight írta...

korall!!

ee_version írta...

Mindenképp tisztítóba viszem, remélhetőleg akkor viszonylag tartós is lesz az eredmény.

Korallon gondolkodom én is, de többen mondták a zöldeket. Csak szerintem az engem élőben sápaszt...

Névtelen írta...

amelyikhez passzol a korallpiros cipő? :)

én amúgy mosógépben mostam (festettem) be (mandarin)sárgára a fehér táskámat, miután egy balesetet követően randa barna foltok alakultak ki rajta. azóta többször mostam, még tartja a színét. de ha már nem, majd megint bemosom festékkel :) vagy ha megunom.

ee_version írta...

Ez a ruha színesben nem elég elegáns szerintem egy esküvőre...

Orsi Nagy írta...

akkor legalább nem-esküvős alkalomra is felveheted az esküvős cipődet ;)

(van valami ezekkel a túl szép ruhákkal, nekem is volt ilyenem, de a legbutább vásárlásom egy cuki kis kalap volt 14 éves koromban (olyan horgolt fajta, divat volt akkor, kis táskák is készültek hasonló módon), amit szerintem max. 2-szer vettem fel. azóta sem vagyok kalapos típus. de vagy 10 évig ott figyelt a régi szobámban.)