2018. április 29., vasárnap

Havi mérleg

Összefogta a táska a nadrágom.

  • a Müller releváns termékeivel megpróbálni kiszedni a foltot kb. 1000 HUF
  • a Müller más releváns termékeivel átfesteni kb. 2000 HUF
  • szép ez a bogyólila, de nem ilyen lovat akartam  kb. 10000 HUF*
  • amúgy kell nekem ekkora táska nyáron, de szép legyen ám 95 GBP 
A táskát amúgy azért hordom, mert biciklivel járok. Ezzel amúgy lehet spórolni, mert így nem kell bérlet, elég néha (havi 1-2 alkalommal...) gyűjtőjegyet venni. Mivel vagy három éve nem volt már átnézve a gép és érezhető tüneteket is produkál,
  • zicher ami biztos elviszem a Bajnokba, ahol új külsők és belsők előre, hátra, új fék bowden, új bowden ház, lánctányér, lánckerék és lánc csere, új fékbetétek előre és hátra, középrész szét-tisztítás-össze, kerékagy zsírzás stbstb kb. 53000 HUF
Hannah Hart matchás sütis videójában észbontóan jó szemüveget visel és sajnos sikerült megtalálni, hogy melyik Warby Parker fazon és
  • A. jön haza nemsokára és el tudja hozni nekem 175 USD 
Ilyenek már el sem érik az ingerküszöböt, hogy gazdagabb lettem 10 könyvvel (akciós Vámos Miklós a könyvfesztiválon/molyos second hand/Clara könyvvásárt rendezett), voltam moziban többször (Titanic).

Szerencsére a jövő hónapban nem várható ilyen mértékű ámokfutás, eltekintve attól, hogy kezd szétesni a vászoncipőm, meg Orfű, meg talán-talán Carlos (!!!!!!!!), szóval anyagi fronton igazi felelős felnőtt vagyok, gratulálok magamnak.

*És az újrázott lazac nadrágot megint kicsit összefogta a még mindig használatban lévő** táska, de epeszappannal nagyjából sikerült kiszedni.
**Nem vagyok teljesen hülye, csak a csere még nem érkezett meg, és reggel még volt rajtam egy sötétkék széldzseki elválasztó- és védőréteg gyanánt, csak közben kisütött a nap.

4 megjegyzés:

Orsi Nagy írta...

a divatrészekhez nem tudok érdemben hozzászólni, de könyv terén nálam mostanában többször összejött a vettem egy könyvet - jaj, hova is tettem - vettem egy másik könyvet esete... (persze előbb-utóbb mindegyiket elolvasom, de, na. :)
(( jövő hét hétfő-szerda lesz az utolsó szakmérnöki etap, egy kedd és talán hétfői szállást kaphatok-e Handmaid's tale és opcionális további kölcsönkönyvek fejében?))

ee_version írta...

A jövő hét sajnos pont nem jó, most E. itthon van és így van lakója a másik szobának.

Áron írta...

oké, akkor kénytelen leszek másként ellátni könyvekkel. :) gondolom, az este 8-as randi egy kicsit késő? (még mindig Orsi, csak Áron van bejelentkezve. mire ezt megírom, akár át is jelentkezhettem volna, sebaj)

ee_version írta...

Nem feltétlenül. Melyik nap?