2019. március 3., vasárnap

TL;DR

Nem vagyok képes részletesen kifejteni, úgyhogy csak bulletpointokban:

  • Jártam újra Svédországban, most Uppsalában E-nél és Stockholmban.
  • Elköltöztem, össze öcsémmel, ötödik emelet, napfény, kiskutya, egy percre a Duna, öt percre a metró, boldogság.
  • Kedvenc kollégákkal jártam a Tátrában, némi adrenalin-túladagolással járó élmény volt számomra, de lesz ismétlés, remélem.
  • Acélkékre festettem a hajam.
  • Felmondtam a születésnapomon. (Ezt inkább nem illusztrálnám... Nehéz döntés volt, de kell a tiszta lap.)
  • Carlos befejezte a baglyokat. Ja és rikító kék lett közben a hajam is. (Rendes kép vagy nála lesz, vagy egy ideig még nem lesz...)
  • Március 22-én lesz az utolsó munkanapom, 23-án reggel indulok Berlinbe, 4 nap alatt lejárom a lábam, 28-án Lovasi koncert, áprilisban kezdek az új helyen.
Szóval nem unatkozom.

Nincsenek megjegyzések: