2014. május 22., csütörtök

Tegnap kaptam egy kolléganőmtől Libri kedvezménykupont és jól el is mentem a Libribe, és vettem két könyvet is, pedig nem is olvasok semennyit sem, basszus. Aztán a dolgot megkoronáztam azzal, hogy megint becsábultam a frozen yoghurt-os helyre, ahol túl sok féle íz van és túl nagy a pohár és már megint jól kimértem magamnak harminc deka fagyit, ami nem is olyan jó, mint a Daubner, minek megyek én be ilyen helyekre.

Ezzel szemben ma inkább jóga helyett (azzal a kifogással, hogy túl _korán_ indultam el a munkahelyről, értitek...) elmentem ténylegesen a Daubnerbe, rájöttem, hogy a legjobb fagyit sem szeretem egyedül enni, hazajöttem, nem csináltam semmit, még rendet se, és most itt roncsizok, hogy csak el kellett volna menni jógázni.

A kismicsodám is tele van magammal időnként.

Nincsenek megjegyzések: