2014. május 18., vasárnap

Pénteken hazamentem a Vad Fruttik koncert előtt, gondolván, hogy kivételesen nem munkából fogok beesni a péntek estébe. Jól fel is vettem a szoknyát, ami még nem volt rajtam, meg még sminkeltem is, bizony, majd azon méláztam a tükör előtt, sikerült-e olyanra belőni a szettet, hogy Likó Marcell ne nézzen groupie-nak, hanem egyenesen kérjen feleségül, aztán inkább elindultam, hogy egyáltalán odaérjek még a rettenetes előzenekar elejére. De nem értem oda, mert nem kerékpárral mentem, viszont azzal kalkuláltam. Végül azért a második sor közepén sikerült fogni egy helyet, amíg két perccel a (frutti) koncertkezdés előtt egy nagyhangú fiú elém nem fúrta magát a világ legtermészetesebb módján, mintha basszus nem egy fejjel lenne nálam magasabb. Szerencsére amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen eszébe is jutott, hogy neki okvetlen kell még egy sör, és távozott, én meg a hülyep*csa barátnője elé szökelltem, mielőtt fölocsúdott volna. Onnan tudom, hogy hülyep*csa volt a csaj, mert egyrészt úgy nézett ki, másrészt valami oknál fogva ő úgy érezte, hogy én őt jogfosztottam, ezért kifejezetten nyers testi erővel és hegyes könyökkel befúrta valahogy magát mellém-mögém, és a koncert maradékát azzal töltötte, hogy megpróbált széles csípőmozdulatokkal betúrni engem az előttem álló kétméteres fickó totális takarásába. Szerencsére igen stabilan tudok állni, de még ugrálni is, szóval nem járt sikerrel, de úgy a 3. szám tájékán erősen fontolóra vettem, hogy életemben először én kezdeményezek pogót az első sorokban, hogy feltűnés nélkül kissé adjusztálhassam a nőszemélyt. Aztán végül csak csendben fortyogva tűrtem. És valahogy ez a látens izmozás eléggé elvette a figyelmemet meg a kedvemet a koncerttől, nem tudtam úgy kikapcsolni, ahogy szerettem volna. Aztán mikor véget ért az esemény, visszaérve a ruhatárhoz már depláne nem volt kanalam beállni a hosszan kígyózó sorba, inkább elcsalinkáztam az előtér egy félreesőbb sarkába, végignéztem a merchandise pultot, nem volt semmi értelmes, és akkor egyszercsak látom, hogy ott áll a Marcell egy tollal a kezében, és a legföljebb 5 érdeklődőnek írogatja alá a cédét meg a nemtommit, meg beszélget velük. Furcsa dolog ez, mert hát igazából örülni kéne, hogy nem kell tízezer fős lányseregen átfúrni magát az embernek egy dedikáért, tökjó, ott voltam, amikor még nem voltak elég híresek ahhoz, hogy megközelíthetetlenek legyenek. (vajon lesznek-e valaha). Ehelyett inkább az a benyomásom támadt, hogy baromira nem szeretnék az öt béna csaj mellé a hatodik lenni, szegény Marcit engedjük már haza, ő is csak ember, és valószínűleg abszolúte nem akar ennyit beszélgetni random rajongókkal.

Vagy csak kivetítettem rá a saját mizantrópiám. Mindenesetre beálltam egy oszlop mögé olvasni, aztán elhoztam a kabátom és hazagyalogoltam.

9 megjegyzés:

Kornél írta...

Helló! Azt azért megnéztem volna, hogy Fruttikon pogó, inkább kiabálós-ugrálós, kérjél anyádtól szotyira pénzt a legtöbb koncertjük. :)

Kérni kellett volna egy aláírást, örök emlékként őrizhetted volna. :)

ee_version írta...

Lökdösődés szokott lenni, a sárga zsigulit meg nem játsszák már tök rég :(

Majd legközelebb kérek aláírást, ha lesz mire, talán.

Kornél írta...

Kár, pedig úgy szerettem élőben hallani, meg Nekem senkim sincsen-et. :)

Nem talán, biztos!
Kellenek később a kézzel fogható emlékek.

ee_version írta...

Én is szerettem. De jók a most játszottak is.

Ákosos emlékem van egy csomó, de nem azok jelentenek sokat, hanem a személyes élmények. A dedikálásban a beszélgetés része az érdekes, de itt valahogy arra nem tűnt megfelelőnek a terep. Semmilyen szempontból.

Kornél írta...

Tudom, én miden számukat szeretem, mind jó, valahogy bele szövi a napjaimba hangulatuk, ha hallgatom őket.

Értem, megértem. De legközelebb menj oda, és kérj a aláfirkantást, és beszélgess, rövid az élet, vagy kevés, hogy ne tedd meg! :)

ee_version írta...

Majd meglátom. Ott és akkor úgy éreztem, ez most nem volna egy különösebben jó élmény. Van, amikor jobban adja magát az alkalom.

*Évi* írta...

Juj megint egy helyen voltunk :)
Ti nem vakultatok meg az első sorokban? (én bazira elkéstem, úgyhogy csak a keverőpultnál csápoltunk)

Marci amúgy nem jön oda ha éppen antiszoc, ha bandázós kedve van akkor meg lehet vele majomkodni. Bár mostanában feltűnően nem iszik, úgyhogy a halál a májra csocsózásoknak azt hiszem vége.

ee_version írta...

Hát, én ennyire nem vagyok régi Fruttira járós, hogy ilyeneket tudjak :( Nem volt megvakulás, legalább, de legközelebb hamarabb megyek, az első sorban jobb kicsit a társaság... Meg akkor már egyeztessük le, hogy ne kerüljük el egymást, már ha nem zavar a való élet beleszövése a virtuális hálóba :)

*Évi* írta...

juj mindenképp :)