2014. szeptember 2., kedd

Miért is vagyok sikktelen kb. egész évben, csak nyáron nem

Mi kell nyáron ahhoz, hogy csinosnak érezzem magam:

  • egy jó fazonú saru (évek alatt sem lehet elhordani egy párat)
  • egy jó szabású nyári ruha, vagyishát összesen 4-5, szintén nem nagyon mennek tönkre
Mi kell nyúlós-csúnya-őszi-téli időben ugyanehhez:

  • értelmesen kinéző zárt cipők (amikor még csak esik)
  • jó fazonú csizma (nincs, többtízezerbe kerülne, ha elméletileg lehetne kapni olyant, amilyent nem lehet)
  • jó fazonú télikabát (detto)
  • jó minőségű, értelmes fazonú pulóverből 4-5 darab (amikor utoljára értelmes divat volt, lett néhány, már mind bolyhos)
  • normális pólók, amik a normális pulcsikhoz passzolnak és nem bolyhosak meg bénák meg semmilyenek
  • netántán egy nem hivatali-elegáns zakó? vagy kettő?
  • úri huncutságok, mint: csinos átmeneti kabát, csizma másik színben, nem fél percig tartó farmernadrágok...
  • a sapka-kérdést és hatását a hajamra a nap maradékában inkább ne is boncolgassuk
Szóval várom a nyarat.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugye??!

De asszem én a zártcipő-problémát abszolváltam :)
Nem volt olcsó (Ecco), de jól mutat még szűk szárú farmerral is, ami egy csoda (szerintem).

A csizma-probléma örök, ami volt, és szerettem, az egy filléres sz.r volt és egy szezon alatt tönkrement. Most beázik, és hiába próbáltam megragaszttatni, itt is meg otthon is kudarcot vallott vele a cipész (misterminit...). És azóta nem árulnak még csak hasonlót sem.

Átmeneti kabátom sincs, utoljára kb. 8 éve sikerült anyámnak venni egy jót (Németországban...), az persze mostanra már romokban hever (feslik az ujja meg ilyenek).

A télikabátomat viszont imádom, olyan mint a Mikulásé, csak karcsúsított a dereka :D (Az is egy vagyon volt... :s)

Anna írta...

A Varsányi Irén utca elején van egy cipész bácsi, aki keveset van nyitva, de nagyon ért a cipőkhöz. Ő elég jól meg tud menteni dolgokat, ha lehetséges. Néha szerintem akkor is, ha nem.

Ez persze nem segít az általános kérdéskörön.

Anna írta...

És mind a ketten nagyon sikkesek tudtok lenni egy kerti szemeteszsákban is, szóval ne vigyétel túlzásba az aggódást. (De ha tél van, akkor öltözzetek azért a szemeteszsák alá, brrr.)

ee_version írta...

Igen, alapvetően arra jutottam, hogy amit szívesen hordanék téli holmi, az bizony borzasztó drága. Itt nem működik valahogy, hogy jó fazon fillérekből. Egyrészt nincs is, de ha meg van, nem móka, hogy két hét alatt tönkremegy, annyira még az olcsó sem olcsó. De nyilvánvaló, hogy nem tudok téli ruhatárt vásárolni egy szezonnyi fizetésemből, márpedig hordhatatlanul szétment a kabátom, és a csizmám is az utolsókat rúgja.

Névtelen írta...

Tudom, hogy a télikabátod ment szét, de (szerintem) nagyon jó esökabátot árulnak a tchiboban:
http://www.tchibo.hu/?cs=1&vt=54c40d6e40b2ab0f532f2c6c2ebc843faf6984b9

Névtelen írta...

Ez meg még csak nem is kabát... :D
http://www.tchibo.hu/mecsestarto-p400036848.html