2016. június 3., péntek

Tizenkilencre lapot húzni

Megajánlott 4-est kaptam vízszigetelésből. Borzasztóan böki a csőrömet. Tudom, hogy baromság, tudom, hogy örülhetek, hogy egyáltalán kaptam, és a csapatból ráadásul egyetlenként 4-est (van még két 3-as, aztán slussz), de jobban örültem volna, hogyha nem ad, akkor már. Az email végére még odaírta, hogy javítani természetesen lehet.

Aha.

Végignéztem a korábbi vizsgaeredményeket, a képzésben még soha senki nem írt 4-esnél jobbat.

Aztán, hosszas töprengés után végül válaszoltam az emailre, hogy tudom, hogy nem igazán felnőtt kérdés, de: rontani is lehet? Csak mert korábbi tapasztalataim alapján ez a verzió valószínűbb.

Igazából nem tudom, milyen válaszra számítottam, az sem világos, miért küldtem el, leginkább azt érzem, azért, hogy ezt elmondhassam. Hogy hahó, gondoltál-e már valaha arra, hogy nálad amúgy nem lehet jobbat írni?

De nyilván nem érkezett válasz.

Ettől függetlenül úgyis elmegyek vizsgázni. Az egyetlen, amitől picit tartok, hogy az emaillel még fel is hecceltem, bár alapvetően inkább viccesnek szántam.

Azért baromi pipa leszek, ha még jól meg is buktat és mehetek újra...

Nincsenek megjegyzések: