2014. november 6., csütörtök

Azon gondolkodtam, hogy az élet gyakran egészen filmbeillő dramaturgiát vesz fel, és aztán azon, hogy az Amelie csodálatos élete* már kissé régimódi, most a Holtodiglan-típusú filmek mennek, amik legjobb esetben egy Örkény féle "és most viszi"-vel végződnek, és aztán azon, hogy én tényleg inkább a kilencvenes éveket preferálom (nem Tarantinotól...).

*Dóra nem szereti, ha valaki agresszív vele vagy megpróbálja félrevezetni. Dóra szereti az egyenes beszédet és a nyitott embereket. Dóra szereti a pozsgás növényeket, de nem mindig sikerül megfelelő körülményeket biztosítania számukra.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mesélj

ee_version írta...

Erről nem, és főleg nem nyilvános blogban.

Névtelen írta...

then why tell us?

ee_version írta...

Nemtom, valahogy az a hamis benyomásom alakult ki, hogy ide én alapvetően azt írok, amit akarok. És az olvassa, akit érdekel.

Névtelen írta...

Ezt senki sem kérdőjelezte meg. Csak azt kérdeztem, miért.

ee_version írta...

Megfigyeltem valamit és leírtam.