2016. október 5., szerda


  • Végigzongorázva a drogériákban elérhető kínálatot, nagy levegőt vettem és besétáltam a Westend patikába, hogy szeretnék olyan testápolót, ami hipoallergén, és nem komedogén, és extra száraz bőrre jó. A kiszolgáló hölgy szeme felcsillant, körbefutott a bolton és lerakott elém egy hatalmas flakon Uriage-ot. Ahhoz képest, hogy mekkora, végül is nem volt borzasztóan túlárazva, csak meglehetősen, fizettem, távoztam. Itthon konstatáltam, hogy tusfürdő.
  • Holnap céges csapatépítés lesz. Sárkányhajózni megyünk. 10 fok lesz és zuhogó eső. De! Kapunk a cég emblematikus színében pompázó esőponcsót. Senki se mondhassa, hogy minálunk nem gondol minden eshetőségre a kompetens menedzsment.
  • Lehet-e, és ha igen, hol és hány csillió forintért kapni olyan nadrágot, ami vásznas anyagú, és színes (egyszínű!), és nem hiperszűk a szára (ne kelljen már felhúzni az anyagot térdnél, hogy le tudjak ülni, én nem bírom már idegekkel ezt a divatot), és ezeken a dolgokon kívül az égvilágon semmi nem történik rajta? Oké, ne álljon el derékban, meg ilyenek. Ez tényleg akkora képtelenség? Csak én szeretnék ilyet és nincs fizetőképes kereslet?

5 megjegyzés:

szinvaltoszemulany írta...

számlával azért vissza lehet vinni, nem? :) bionom oldalon nem szoktál keresgélni kozmetikumokat?

ee_version írta...

Hát, akkor biztosan nem cserélik ki, ha a turpisságra úgy jöttem rá, hogy kinyomtam egy adagot a tenyerembe, megcsapott az átható művirág illat, és elfogott a gyanú, hogy a cucc nem kimondottan hipoallergén. És csak aztán, hogy nem testápoló.
A bionomékkal már egy ideje nem vagyok jóban, semmilyen szempontból nem érzem megalapozottnak a tevékenységüket, a termékek tudásának bizonyítható részéhez képest viszont aránytalannak tartom az árakat. Persze korántsem annyira, mint ezét a testápolóét :) Alapvetően az én bőrömön bármitől a legmagasabb, még reális elvárás, hogy ne rontson rajta. De a hátamra most muszáj valamit kenni, és ez feladta a leckét. A száraz bőrre való dolgoktól pattanásos lesz, pattanásra pedig nem lehet varrni. Nem vicces...

szinvaltoszemulany írta...

mondjuk az árakkal én is úgy voltam egy időben, hogy basszus, de máshol is rákeresgéltem olyan termékekre, amik beváltak, és nem nagyon voltak eltérések, szóval abban nem biztos, hogy ők a hunyók. én pl. hauschkát használok, és az a mellettünk lévő gyógyszertárban és a kozmetikusomnál is drágább, mint náluk. :( ettől függetlenül gyógyszertárban veszem, mert utálok rendelni. egyébként, ha a hauschka birs, rózsa vagy mandula testápolója még nem volt meg, akkor talán egy próbát megér. kapható belőlük kis mintha is (nem a bionomban :)), és úgy nem olyan gáz próbálgatni. nem emlékszem, te írtad annánál a kémiai hámlasztást? köszi, elkezdtem vele ismerkedni.

ee_version írta...

Nem a bionom webáruház van túlárazva, illetve, azt nem figyeltem meg. Szerintem maga a termékkör. Hauschkát pl pont ezért egyet sem próbáltam. De ami bio cuccot eddig használtam, nem ért többet, mint a Balea. És akkor jön hozzá a marketing, hogy de akár meg is ehetnéd, hát, értem én, csak attól még a bőrömön nem csinál semmit (jó esetben). Szóval ezek a holmik is tele vannak ballaszttal, csak drágább ballaszttal. Egy flakon cuccban egy kiskanál jojoba meg három csepp teafa engem nem taglóz le. Olyat szoktam amúgy csinálni, hogy aloe gélt kókusz vagy jojoba olajjal magamra kenek, és ez legalább valamennyit ér és nem drága. Csak ez jelenleg nem opció, az aloe tiltólistás, és nincs kanalam ellenőrizni, jogos-e.

A kémiai hámlasztással én is próbálkozom, még nem sikerült belőle, kevesebb a mitesszer de ha nem vigyázok, hámlok.

cavecat írta...

Szerintem ha a száraz börre való testápolótól pattanásos leszel, az azt jelenti, hogy nem igazán száraz a böröd. Csak a felszíne száraz, a mélyebb rétegek viszont zsírosak, amikre ha rákened a száraz börre való testápolót (ami tele van zsírral / olajjal) akkor jönnek a pattanások.
Nekem ugyanez volt a Clinique arckrémmel, aztán 3-4 hét után meguntam hogy olyan a fejem mint egy kamaszé, és elkezdtem egy teljesen zsír/olajmentes arckrémet használni (zsíros börre valót). Azóta sokkal jobb a böröm (értsd: sokkal kevesebb a pattanás, és mégis hidratált).

A Balea azért jó, mert csak azt teszik bele amit muszáj, hogy spóroljanak.:)