2018. május 5., szombat

SOS

Mint utaltam rá korábban, kicsit sűrű ez a május. E héten csak koncertek, jövő héten ultrabalaton, hó végén pedig egy hét leforgása alatt kikapják a bal alsó bölcsességfogam és Carlos is kezelésbe vesz.

Az egy megmaradt szabad hétvégére pedig pár napja beszerveződött egy Fátra túra (arra a hétvégére, amikor én vagyok a soros a lépcsőház takarításában, már ezt is kaland lesz átpasszolni pünkösdkor - vagy takarítok részletekben hétköznap esténként).

Bakancsom van, mert két éve majdnem mentem a Tátrába, de más komolyan vehető cuccom nincs. És nem is tudom, milyen  kéne. Tanács és esetleg kölcsöncucc (160 cm, 34-36-os méret...) egyaránt very welcome! Tudom, hogy én nem vagyok Anna, de hátha olvas olyan, aki szakért.

Teljesen fogalmatlan vagyok, help me!!

2 megjegyzés:

Molnár Ilonka írta...

én anti-túrázó vagyok sajnos:(

M. Gray írta...

Sztem egy olyan túranadrág mindenképpen jól jönne, aminek le lehet zipp-zárazni a szárát és akkor rövidnadrággá válik. Ezen kívül egy könnyű technikai kabát sem árt, ami eső- és szélálló. Naptej, kullancs- és szúnyogriasztó. Én szeretem a kamáslimat is: sár ellen, patakban gázolni remek.
Sztem az a legnagyobb szívás ilyenkor, hogy tud 30 fok is lenni, amikor megégsz és kitikkadsz (kulacs!!), cserébe hogyha beborul, és elkezd esni, akkor meg fagyhalál.
Ha nem akarsz sokat költeni, sztem a Decathlonban vannak teljesen vállalható cuccok (szép is és jó is); külön öröm, hogy minden mostmár a Nyugatinál is elérhető. :)