2013. április 4., csütörtök

Én tudom, hogy az emberek igénylik a csodát, csak nem értem, hogy miért. A személyes preferenciám a reprodukálható és megbízhatóan működő folyamatok, melyeket tudom, ki és hogyan irányít, minden más szuper scary*

(Rémálom: felébredek, és azt látom, hirtelen minden helyére került az életemben, minden olajozottan működik. Mellettem a gyönyörű okos férjem, aki imád, van 2,4 gyönyörű gyermekünk, isteni állásom, inspiráló feladatok, hatalmas társaságom csupa über jófej emberből - én meg ott állok és nem értem, hogyan és mikor történt és miért, és az univerzum menjen a picsába.)

*Ha valaki tud a gondolataival tárgyakat röptetni, akkor tuti nem egy ember tud, és elég, ha egy rossz van köztük és akkor veszélyben a világ. Na.

8 megjegyzés:

Anna írta...

Looper.

ee_version írta...

Ilyesmiről szól? Nézzem meg? Jó?

Güzgüz írta...

az a 0,4 gyerek nem csodálom, hogy megrémiszt ;-)

ee_version írta...

:D
Tudod: "Mr. and Mrs. Average and their 2.4 kids" - innét.

Anna írta...

Ja, csak a lábjegyzet juttatta eszembe. Egy időutazós akciófilm. De nem rossz! És ismered belőle a kedvenc jelenetemet: amikor Bruce Willis egyszer és mindenkorra választ ad az időutazás-paradoxonokkal kapcsolatos kérdésekre.

ee_version írta...

Bruce Willisre mindig lehet számítani :)

Névtelen írta...

Bruce Willis szeret időutazós filmekben szerepelni. Lsd pl 12 monkeys. (Ha még nem láttátok, nézzétek meg - nyilván ez is akcijó, mint majd' minden Bruce Willis film, de van egy elég erős "hangulata" a filmnek, ami szerintem zseniális ;))

ee_version írta...

A 12 majom zseniális film! Én egyébként szeretem Bruce Willist :)