2013. április 18., csütörtök

Miután itt jól kifejtettem, hogy gyűlölöm a facebook-politizálást, valamiért legörgettem egy picit a saját profilomat, és apparently egy matolcsy-s bankáros cikkhez szóltam hozzá első blikkre rohadt zsibbasztó stílusban - pontosabban azért nem tudom, mert zsigeri reakcióból spamnek jelöltem az ügyet és töröltem a timeline-ról. Most meg verem a fejem a falba, mert mégiscsak el kellett volna olvasni, hátha abból vissza tudok következtetni, ki csinálhatta ezt és hogy a rákba, amikor az egyetlen gép, ahol nem privát böngészek, az a saját asztalim, amit nem használ más elvileg. Persze az irodában van, hogy felügyelet nélkül hagyom a gépet, de egy dolog kirakni egy ciki képet, amíg őrizetlen hagyja a profilját egy haver, és egy eléggé más kaliberű ügy más nevében, publikusan politizálni (senkiből sem nézek ki egyébként ilyesmit a cégnél). És még azt sem tudom, mennyire vállalhatatlanul (magam számára mindenképp totálisan...), mert már nem tudom visszakeresni. És vajon még hány ilyen meglepi lapul a rendszerben? Ez rohadtul nem vicces...

Nincsenek megjegyzések: