2013. április 26., péntek

Napom

  • "Én: ... szóval jó lenne, ha lenne valami rendszeresség a munkában, mert már nagyon költöznék otthonról.
    Főnök:  Dóri, szerintem neked valami pasival kéne összeköltöznöd."
    (AKA: roommates with benefits? tenant with benefits?)
  • Atmás recepciós: "Jaj, Dóri, de csini vagy, meg sem ismertelek!"
  • Még nem lehet bemenni a nagyterembe, a kisteremben nekiállok lenyújtani a combomat, mert a padlót alig érem állásból előrehajolva. Véget ér a másik óra, Gauranga benéz, végigmér, és megkérdezi:
    "- Mi a helyzet?
    - Teljesen be vagyok állva [mindenütt - ezt már nem hallotta]
    - Mi, drogoztál?
    - Bicikliztem...
    - Ja, hogy az izmaid."
  • Westend kerékpártárolón egy ránézésre teljesen érintetlen, lezárt U lakat lógott magában... Rendkívül bizalomgerjesztő.
  • Munkából Kálvinra bicikli, másfél órás halálos jógaóra fűtött teremben, bicikli Kazinczy utcáig, [itt tekintsünk el az elfogyasztott Borsos kismenütől], vissza Deák, Bajcsy, valahogy át Margit hídon, HÉV orrom előtt el, nagy levegő, tekerés Békásig. Ezek után szeretném kérdezni, miért nem jó rám a 34-es nadrág a Pull&Bearben?!

9 megjegyzés:

Anna írta...

További értesítésig fel leszek háborodva azon, amit a főnököd mondott. Mégis mit képzel az a... uff.

ee_version írta...

Szerintem csak nem gondolta végig :) Remélem...

Anna írta...

Hát de gondolja végig, ha már kinyitja a száját, a fene egye meg. Vajon egy férfi alkalmazottnak mondaná ezt?

Meh. Véresszájú vagyok. Már értem, mi ez a fémes íz.

ee_version írta...

A férfi alkalmazott ma feltehetőleg nem a virágos ruhájában ment volna dolgozni. A női alkalmazott is elgondolkodott azon, akar-e valóban olyan csini lenni, hogy ne ismerje meg az Atmás recepciós...

Kd írta...

Az Atmában volt még hallható ez az aranyos beszélgetés: "Hű, ma ilyen tépett frizurád van?" "Nem, nem csináltam vele semmit". Szerencse hogy nem neked szólt mert valaki meghalt volna. Azt hiszem az életem érezhetően boldogabb attól hogy nincs hajam.
A főnöködről nem tudok semmit, szóval kontextus nélkül óvatosan kell hozzányúlni a dolgokhoz. DE. Így izoláltan kurva sötét középkori. Ha az se jön össze mit csinálsz? Elmész az Éden Hotelbe? Harmadik kibaszott évezred emberek.

ee_version írta...

Kristóf, ebben az a legsúlyosabb, hogy nem ő az első, aki ezt tanácsolja nekem. És valahogy nem vágom, hogy ez mi a fenétől megoldás? Helyesebben, miért lakhatási kérdéskör?... Persze 27 éves lány lakjon együtt a barátjával/férjével. Mert van neki és már itt tartanak, nem fordítva.

Güzgüz írta...

érintetlen lezárt lakatok szerte a városban: ha figyelsz, elég sokkal lehet találkozni.
minek cipelni, ha mindig csak pl otthon-meló jársz? veszel plusz egy lakatot, és ott hagyod, nem bántja senki, holnap is ott fog várni.

Laca írta...

Csatlakozom Gézához, ennyit akartam mondani én is.

ee_version írta...

No, ezt nem tudtam.