2015. szeptember 6., vasárnap

A balgán elvállalt különmunka végóráiban való vergődésbe tegnap éjjel belealudtam, kora reggel riadtan ébredtem, gép vissza, rajzolnék tovább, de amikor kattintok valamire, a kis izé, amiben benne vannak a szerkesztési lehetőségek és automatikusan meg kéne jelenjen és követnie kéne a kurzort hűségesen, na az csak felvillan és eltűnik. Így _semmit_ nem lehet rajzolni, pláne csomópontot. Kész, pánik, I have tried turning it off and on again, it is definitely plugged in, logikus következő reakció: akkor elsírom facebookon, majd valaki biztos segít. Oké, hajnal 6 van, de majd 10-11 körül, amikor rendes emberek kelnek vasárnaponként, akkor majd talán? Ekkor rájövök, hogy nem tudom, hogy hívják igazából ezt a kis akármit, ami eltűnik, és akkor _emiatt_ megnyitom az ArchiCAD súgót. Fél perc alatt megtalálom, hogy mozgó paletta, és további 10 másodperc után, hogy hol kell beállítani.

Néha komolyan nem értem magam.

4 megjegyzés:

Áron írta...

ezeknek a palettáknak ott kellene lenni a nevüknek valahol a tetejükön, mert senki sem tudja a nevüket. autocad-ben ezerszer kerültem hasonló helyzetbe, grrr. :D (Orsi vagyok, csak lusta vagyok kijelentkezni)

ee_version írta...

Igen, szerintem is, főleg, hogy magamtól az életben nem jövök rá, mi lehet a neve, általában nem igazán logikus...

Anna írta...

Szerintem ez egy teljesen érthető reakciósorozat egy hajnali hatkor riadtan ébredés után. Ha valami meglepő, akkor az, hogy milyen hamar és gyakorlatias lépésekkel kezelted a helyzetet.

Az ember az aggyal, főleg a saját agyával, gyakran túl türelmetlen. A kialvatlan, rémült (és talán éhes?) agy nincs teljesítőképessége maximumán. Ehhez képest a Tied nagyon jól teljesített!

ee_version írta...

Végtelenül toleráns vagy a hülyeségeimmel :)