2015. szeptember 30., szerda

Én, aki nem értek hozzá, és nem is érdekel a téma, telefont szeretnék venni kevés pénzért.

Lehetőleg nem Samsungot (indokolatlan az ellenszenv?).

Ami a Vodafone-nál nekem kvázi ingyen van, az ez vagy ez.

Alapvetően halálosan hidegen hagy kb minden paraméter, csak a kezelhetőség, megbízhatóság, sebesség (értsd: ne őszüljek bele, míg betölt a gmail, szóval csak ezen a szinten), és az akkumulátor idő fontos. Eddig androidot használtam, de pont nem érdekel az oprendszer sem, meg tudok tanulni bármit, ha érdemes.

Bárkinek bármilyen építő jellegű észrevétele van-e?

2 megjegyzés:

blankäcska írta...

Szerintem a Windows rendszer az Androidhoz képest eléggé... khmm... akkor már.
Viszont a MediaMarktban lehet vodafone előfizetéssel olcsóbban venni kártyafüggetlen telefonokat, míg nekem a vodafone simán semmilyen kedvezményt nem adott volna a készülékre, sőt drágábban vehettem volna meg, mint a bolti ára (sokkal).

ee_version írta...

Végül egy eggyel jobb Lumiát rendeltem, mert nemtom. Az tetszett a legjobban. Illetve egy Samsung tetszett a legjobban, de azt most egy ideig nem veszek.

Nem tudok mobiltelefont (sem) vásárolni.