2016. május 23., hétfő

Déja vu némi csavarral - bagoly saga vol. n+1

Hétre volt megbeszélve, megérkezem a stúdióba, pultnál elmesélem, mi járatban, pultos visszakérdez, biztos? Nem látom a rendszerben. Mondom, hát igen. De hogy Carlos azt mondta, elvállalja? Mondom, ennyire még nem előrehaladott a dolog. Pultos homlokráncolva benyit az egyik oldalsó szobába, pár perc múlva visszajön, hogy akkor kicsit most várni kell, azt sem tudja megmondani, mennyit. Mondom, no problem.

Közben elkezd puhatolódzni, hogy pontosan miről van szó, elmesélem nagy vonalakban, látom, ahogy egyre jobban borul el az arca. Muti a mostanit? És mi a koncepció? Húha, de azt ugye tudod, hogy a takarás miatt az alja sötét lesz? Oké, Carlos megkért, hogy rajzoljam körbe a hátad, de figyi, az van, hogy ő elhagyja az országot nemsokára, és már alig van szabad időpontja, és ez nem egyalkalmas meló. Elkezdi nézni a naptárat, és közben folyamatosan megy az ellenmarketing, figyi, itt szeptemberben van egy, meg aztán októberben, de még ha ott duplázol is, ez nagyobb, és az nagyon kemény dolog, fizikailag és anyagilag is, és aztán elutazik és ki tudja, meddig itt leszel fél mintával.

Na, ekkor Carlos kilibben, szia, Carlos, nyújtja a kezét, baromira örülök, hogy írtál, figyi még ezt gyorsan lefertőtlenítem, és aztán dumáljunk, baromi jó lesz!!!! Muti a mostanit? Na, szuper, nem is rossz, viccelsz? igazi r*bancrendszám, ráadásul full fekete, dehogyis, már halványult, meg nem is nagy, sima ügy. Közben pultos elhalóan, hogy találtam neki három időpontot, de abból is a második-harmadik duplázás, nem lesz elég, Carlos galériáról le: dehogynem, és szerintem simán dupla az első is, lenyomjuk, no problem, visszarombol a szobába, ajtó bezár. Pultos kötelességtudóan beír a naptárba, felveszi az adatokat, elveszi a foglalót, majd balra el, a pauszt, amire a hátamat kellett volna rajzolni, az idő közben újra felbukkanó Carlos kezébe adja, hogy akkor ő most elment fogorvoshoz, bocsi.

És akkor a mester rákezd, hogy ő tulajdonképp full random nyitotta meg az emailem, és aztán teljesen rápörgött, hogy wow, hogy ő ezt baromira meg akarja csinálni, bárcsak lennének ilyen munkái gyakrabban, és simán lenyomjuk októberig, most is kéttenyérnyi mintát rak fel egy alkalom alatt és az egész hátam kb két tenyér, és baromi jó lesz, és a közepébe kell valami tuti, és első alkalommal felkontúrozza és másnap kidolgozza egy részét, hogy akkor már ki is nézzen egyből valahogy, és wow és baromi jó (közben átskiccelte a hátam pauszra sárkányostul, és ekkor már a pauszra rajzolgatott, hogy hova mit)...

Szóval esküszöm, ha lehetséges, jobban rá van pörögve erre a tetoválásra, mint én, és nagyon-nagyon szeretném, ha ez most végre, így ezzel a lendülettel szépen végig is futna, mert hát, na. Asszem eleget vártam.

8 megjegyzés:

szinvaltoszemulany írta...

én is írtam neki múlt pénteken, de gyanítom, akkor nekem nem fog válaszolni. :)

ee_version írta...

De lehet, hogy fog, de nekem azzal kezdte, hogy amúgy borzasztóan le van maradva mindig az emailjeivel (és amúgy ez eléggé érthető annak fényében legalábbis, hogy már csak pörgeti ki az itthoni klienseket), de véletlenül az enyémet megnyitotta. De hátha :) Milyen tetoválást szeretnél?

szinvaltoszemulany írta...

igazából úgy tervezetem, hogy szabad teret adok neki, mert nagyon bejön a stílusa úgy, ahogy van, viszont a levélben csak érdeklődtem, hogy két hétre vagy két évre előre kell-e nála foglalni, és hogy hogyan zajlik az ilyesmi. (nem vagyok képben, mert az előző tetkó igazi teenage mistake, beestem valahová miskolcon aztán mutattam a netről kinyomtatott képet, hogy ezt.) azért se fogja izgatni sztem, mert kis minta, a bokám felett van, kábé tíz centis.
de ha ő nem válaszol, akkor egyre inkább foglalkoztat, hogy egy hudertwassert varratok magamra. jó, csak viccelek. rettentően nem tudok rájönni, mit akarok igazából, csak azt tudom, hogy azt nem, ami van. ha ma indulnék neki, biztos valami minimált csináltatnék, de sajnos takarásra az nem igazán felel meg.

ee_version írta...

Takarásra nem, de máshol még lehet olyanod :) tudsz mutatni, milyen tetszik?

Szerintem nézelődj, mik tetszenek, gyűjtögesd össze, és egy ilyen pakkal menj oda ahhoz, akivel csináltatnád. Én úgy vettem észre, hogy kifejezetten szeretik, ha szabad kezet adsz, de azért jó belőni egy irányt, annyira, amennyire.

Hogy hogy működik, az helyfüggő. A Fine Heartban magának a szalonnak is alapelve, hogy egy hosszabb konzultáció előzi meg egyáltalán az időpontfoglalást, elbeszélgetnek arról, mit szeretnél. És aztán a megbeszélt időpont előtt nagyon nem sokkal, jól körülhatárolt dolog esetén pedig ott mutatják meg, mi a terv, és akkor mondhatod, ha változtatni kell. szerintem ezért fontos, hogy tisztázd előre, mi tetszik, mi nem, hogy itt ne legyen nagy meglepetés (bár Kata után én már ilyet nem mondok). Viszont egy jó tetoválóban szerintem érdemes bízni, jobban fogja látni, mekkorában és pontosan hol tud működni egy minta, hogy az anatómiáddal is szép összhangban legyen stb.

Amúgy a lézeres eljárások már eléggé jól működnek, csak baromira vigyázni kell az utókezelésnél. De szóval, ha inkább az van, hogy zavar a mostani, lehet próbálkozni azzal, hogy legalább elhalványíttatod. Az invictusban pl nem is annyira horror az ára.

szinvaltoszemulany írta...

á, tökéletesen eltüntetni úgysem lehet, azt meg nem akarom, hogy - akármilyen halványan is - úgy nézzen ki, mintha mindig kicsit maszatos lenne. :) régebben gondolkoztam én is az invictuson, de elvetettem. a tetováltatást magát nem bántam meg, és azt sem, hogy a bokámon. azzal jutok nehezen dűlőre, hogy mi legyen a minta. nem vagyok semmiben fanatikus, csak a könyvekben, de azokból is rengeteg kedvencem van, és nincs konkrét, hogy "úristen, ezt akarom magamra varratni", mert akkor meg mi lesz a többivel, amit legalább annyira szeretek? :D

neked honnan jön a bagoly?

ee_version írta...

Azt nem tudom, hogy lézerrel létezik-e teljes eltüntetés, de ha eléggé elhalványítják, akkor sokkal kevésbé drasztikus egy takarás, akár.

A bagoly alapvetően egy szimpatikus állat, meg hát kapcsolódik hozzá egy szimbolika, ami hozzám nagyon közel áll. De az igazi őrület azzal kezdődött, hogy 18 éves koromban az akkori barátomnak volt egy saját baglya, és az valami annyira eszméletlenül jófej állat volt, hogy teljesen beleszerelmesedtem. És akkor vettem valami baglyos mobiltartót, és a fiútól meg kaptam egy nyakláncot nem sokra rá (azt azóta is szeretettel hordom, hiába gondolkodom már nagyon máshogy a fiúról), és elkezdtek gyűlni a baglyok. Persze ez könnyű játék, sok ismerős elcsábult már rettenetes csecsebecsék ajándékozására, de van néhány igazán tuti darab.

szinvaltoszemulany írta...

saját bagoly, jé. :)

viszont nagyon hálás vagyok, mert ez elindított egy gondolatmenetet, és végére azt hiszem, kijött valami, ami közel áll hozzám, és szeretném. nem bagoly. :)

ezzel az újonnan jött lelkesedéssel felvértezve írtam neki újra (nyomulok, ha nem használ, nem is árt), hátha... ha esetleg beszéltek a közeljövőben, és olyan a hangulat (és nem pofátlanság feléd a részemről), akkor említhetnéd neki, hogy van egy csaj, aki nagyon el szeretne hozzá jutni (ne aggódjon, nem vagyok veszélyes), szabadon alkothatna, és nem túl időigényes, mivel kábé féltenyérnyi a minta. :)

de a tiedet már így is nagyon várom, remélem, összejön, és olyan lesz, amit megálmodtál. vagy jobb.

ee_version írta...

Na, szuper! Remélem, ráakad az emailedre! Én legközelebb sztem szeptemberben beszélek vele . De még meg lehet próbálni a szalonon keresztül is felvenni a kapcsolatot, hangsúlyozd, hogy nem nagy minta, hat ha akkor könnyebben találnak időpontot.

Én is nagyon remélem, hogy most nem jön közbe semmi, eléggé be vagyok sózva...