2017. február 24., péntek

Az elmúlt három hónapban Stephen Fry és a Harry Potter audiobook tartotta bennem a lelket és engem a flowban másfél kiviteli terv megrajzolásának erejéig. Zseniális a fickó. Úgy bírja olvasni, hogy _hallod_, épp melyik szereplő beszél.

Harry legyőzte Voldemortot, és most nem tudom, mi legyen. A zenéimet már unom, jó rádióadó nincs (igazából olyan kéne, mint nagyon régen a Petőfi volt, normális beszélgetésekkel, érdekes és nem politikai témákban. Ezelőtt a Dear Hank and John podcastot hallgattam, ami a célnak többnyire megfelelt, de az is elfogyott és kb heti egy új készül, semmire sem elég. Próbáltam más ilyet keresni, de csak rendkívül irritálóakat találtam.

Most kezdjem el újra Harryt? El fog kopni szegény.

4 megjegyzés:

Anna írta...

Az NPRnak vannak érdekes podcast-jai. Némelyik mondjuk idegesítő, de talán van olyan is, ami nem.

ee_version írta...

Volt egy pár próbálkozásom podcastokkal, de ha valaki mondatonként több,mint egyszer mondja, hogy like (és az illető hivatásos író volt!!), vagy végtelenül lassan és sok levegővel, búgó hangon beszél, vagy insider és kívülről nagyon primitív poénokon röhög, akkor én legszívesebben felpofoznám és egy ideig megint nem merek újpodcastba fogni.

Tudsz ajánlani jót?

Anna írta...

ÁÁÁ, írtam egy hosszú választ, aztán valahogy elvesztettem. Röviden: felsorolok párat, amiből élveztem már részt - néha kicsit idegesítők, mert hát közszolgálati rádió, és kénytelen kicsit néha felszínes vagy homogén lenni. (Meg sok a pop-psych, mert néha érdekesnek találom, bár...) De tán nem kell mindig feltalálni vele a spanyol viaszt.

Pop Culture Happy Hour; Invisibilia; TED Radio hour; Hidden Brain; Note to Self; Stuff You Missed in History Class; Wait Wait, Don't Tell me!

A Serial-t én nem hallgattam, de nagyon népszerű volt egy darabig. A Fresh Air klasszikus (sok interjú), a Planet Money is jó állítólag.

Laca írta...

Spotify? Az csak zene, de legalább keveri magát. Nekem nincs, de erősen gondolkozom az előfizetésen. Ugyanitt: Véleménye van valakinek a Spotifyról?