2019. július 20., szombat

Last minute

Úgy látszik, sporadikus crowdsourcingra használom a blogot, de megint a tanácsotokra vágyom.

Rájöttem, hogy el kéne mennem nyaralni, mert a futó projektemben nem lesz enyhülés jövő tavaszig és irgalmatlan fáradt vagyok már most. Augusztus vége, szeptember eleje az ideális, erős preferenciám az augusztus 20-i hét és környéke. Legalább 4-5 napra mennék és a repjegy-szállás-helyi közlekedés-nem flancos kaja összesen jöjjön ki 100-150 ezerből. Na, ez így már nem kevés paraméter, de van még.

  • Várost szeretnék nézni sokat, történelmi városrészek (ha kilátszik a szuvenírárusok mögül), modern építészet, bármi, ami kívülről is érdekes, templombelsők és tárgyuk miatt érdekes múzeumok nem vonzanak.
  • Nem tervezek nagyokat enni, nem érdekes a gasztro része, ez nem szempont.
  • Nem köt le a természeti szépség önmagában.
  • Egyedül utazom, legyen biztonságos a hely.
  • Most voltam  Berlinben (tetszett), kétszer Londonban, nagyon tetszett Amszterdam, Barcelona, Lisszabon, Porto, ilyesmi helyekre vágyom, de ezek észak vagy nyugat, az országok kezdenek elfogyni, ami még nem volt, drágának tűnik. Lehet, hogy lehet azonos ország, másik város, ha eléggé más.
Ahova a szállás-repjegy kombináció megfelelő kereten belülinek tűnik:
  • német nagyvárosok 
  • Egyesült királyság 
  • Olasz városok némelyike 
  • Görögország 
  • Sarajevo, Skopje, egyéb Balkán 
  • Reykjavik ( itt a kaja miatt tuti borul a büdzsé)
Bárkinek bármi tippje?



3 megjegyzés:

M. Gray írta...

Malmö-Koppenhága? Malmö sztem egy nap, de utána ott a híd, vonattal át lehet menni Koppenhágába és az már több napos.
Stockholm? Simán jó 4-5 napra.
Marseille?
Bari és környéke?
Genf és a tó (mondjuk ott a büdzsé para)?

ee_version írta...

Köszi szépen a gyors tippeket! Koppenhága nagyon izgat, de oda most ősszel fogunk menni az irodával, igaz, csak pár napra, de talán emiatt nem praktikus. Stockholmban tavaly voltam, ez lemaradt a listáról, tényleg izgalmas hely! Marseille, Bari milyen? Nem tudok róluk sokat. Mit érdemes nézni?

M. Gray írta...

Bariba asszem megy WizzAir, a varos sztem szep. A kornyeken van Monopoli, Polignano a Mare, Ostuni, Brindisi, Arbelobello. Ezek sztem 1-1 napos turak, szep az epiteszet es ha megsultel, kozel van a tengerpart :).