2013. december 30., hétfő

Dóra bulit szervez

  1. Már a meghívóban kérjünk elnézést, hogy feltételezzük a meghívottakról, hogy komolyan fontolóra vennék, eljönnek.
  2. Jaj, mennyi udvarias talánozó, nem akarják kerekperec megmondani, hogy nem.
  3. t-3 nap: oké, tuti nem jön senki. Azért még nyaggatom szegényeket egy kört, csak hogy biztos lehessek.
  4. t-2,5 nap: oké, talán nem lesz totális bukta...
  5. t-2 nap: úristenúristen, nem fogunk elférni, mikor fogok takarítani, francba, ennyi emberre mennyi kaja? Mennyi pohár?? Mennyi villa????
Az a jó bennem, hogy mindig kisimult, nyugodt és higgadt vagyok, és kezemben tartom életem irányítását, élen a hangulatommal.

Jó lesz ez :)

Remélem...

2 megjegyzés:

Eszter írta...

mikor fogok takarítani: majd a buli után, kérlek
francba, ennyi emberre mennyi kaja? amennyit hoznak, leginkább
Mennyi pohár?? amennyi van (én már hozattam papírpoharat későnjövőkkel)
Mennyi villa???? mi a csodát főzöl szilveszterre, amihez villa kell? :-) (ld. az előző pont)
Rettenetes vagyok?

Boldog újévet, jó mulatást!

ee_version írta...

Szilveszter éjjel nemtriviális bármiért utolsó pillanatban küldetni, attól félek. Már csak azért is, mert általában a kellő dolgok másoknak is kellettek és el vagynak fogyva. A villa meg tányér meg mindenhiány miatt igyekszem nem eszközigényes dolgokat preparálni, nyilván.

Takarítani a buli után _is_ kéne, de előtte itt nem lesz patyolat, az már eléggé biztos.

Megjegyzem, sose volt még egy nyamvadt általános iskolás zsúrom sem, szóval ha nem totális kudarc, sikernek fogom elkönyvelni :)