2013. december 9., hétfő

Konzum sznobizmus

Felsőbbrendűségi érzésemet legújabban azzal táplálom, hogy amikor tolom be a kasszához a kocsimat a Lidlben, mindig elégtétellel nyugtázom, hogy rajtam kívül mindenki legalább 35% tápértékkel nem rendelkező szemetet vásárol, csak én vagyok helikopter.

Ja, és arra is rájöttem, úgy a legkönnyebb megállni, hogy nagy halom cuccot összevásároljak, hogy nem szabad pénzt magammal vinni. Mármint, hogy effektív bankókat meg érméket, mert akkor sehogy sem tudok tízest (százast) előteremteni a bevásárlókocsihoz, kosár meg elmésen nincsen, tehát csak annyit vehetek, ami a kezemben fér. Ami amúgy meglepően sok, nemhiába, teniszeztem 8 évet, egy markomban 5 labdát tudok tartani, akár tenyérrel lefele fordítva is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

fotódokumentációt kérek szépen az 5 labdáról ;)

ee_version írta...

Honnan szerezzek én most 5 teniszlabdát...

Jó, lehet, hogy már nem megy, de régen ment.

Francba, alighanem be kell lógnom most miattad egy teniszpályára :D