2013. december 20., péntek

Kiscsillag

A koncerten sikerült két tipikus karaktert is teljes pompájában megfigyelni:
  • A Lány, Aki Az Egész Zenekar Barátnője, Vagy Legalábbis Nagyon Szeretne Az Lenni: ott ül a színpad peremén, középen, már az előzenekar alatt, hisztérikusan ordítja az összes számot, heves átéléssel és testbeszéddel, az arra járó zenészek lábát szívószállal böködi, hisz ő megteheti, mert insider. Külön szomorú, hogy a Kiscsillag átlagéletkorához igazodva A Lány, Aki Az Egész Zenekar Barátnője, Vagy Legalábbis Nagyon Szeretne Az Lenni jelen esetben minimum 35, de lehet, hogy 40 éves.
  • A Fiú, Akit A Barátnője Cibált El A Koncertre: teljesen rezzenéstelen arccal, majd egyre fásultabban áll, karba tett kézzel, és irgalmatlan várja a koncert végét. Ő is első sor közepén van, mert A Barátnője nyilván a legnagyobb rajongó. Jó lehetett őt nézni a színpadról.
Egyébként pedig velem meg ismételtem volt egy Fiú, Aki Tudja, Hogy Beblogolom, Ha túl Látványosan Szenved, Úgyhogy Nagyon Fegyelmezetten Tűri a Koncertet És Igyekszik Úgy Viselkedni, Mintha Tulajdonképpen Élvezné Az Egészet, mert én valahogy minden Kiscsillag koncertre emberáldozattal érkezem, nem szép tőlem.

Baromi jó buli volt amúgy.

3 megjegyzés:

pulveri antal. írta...

naaaaaaaaaaaaaaa, de megvallottam, hogy tv ben első szám után kikapcsolnám, 2. free entry.. guest list.. tehát nem pénzé szenvedtettem magam, meg ..hanem örömszerzés végett. , és hát: 3, első sorban álltál.. védelem alatt..
4, ismertem a dobost..5, akit kisértem is.. szegről - végről.

Névtelen írta...

Az, hogy ismerted a dobost, mennyivel tette élvezhetőbbé a koncertet? Azt hiszem, beszélgetésre nem sok lehetőségetek volt (lévén ő dobolt...), így meg asszem nem sokat segít az ismeretség ;)

pulveri antal. írta...

de segít , hogy koncert előtt bemutatom az üszőmnek.. meg testbeszéddal szórakoztatom őtet. bobverőpörgetést imitálva stb..
ezáltal magamat is szórakoztatva hanguatilagosan....