2015. június 10., szerda

A tanulmányi szabadság biztosításaként tegnap este ma reggelig dolgoztam. Konkrétan az volt a parám, hogy az első fecskék rám nyitják az iroda ajtaját, amit nagyon nem akartam. Végül sikerült olyan szintre hozni a tervet, hogy ráfogható, hogy készen van, aztán majd dugiban csinosítom, ha hozzájutok (mikor?).

Szóval reggel f7-kor hazabicikliztem, és beálltam a zuhany alá, hogy kiengedjek picit, hátha sikerül érdemlegesen aludni, különben ebből minden lesz, csak tanulás nem. Húsz percet áztattam magam a forró víz alatt, majd elhúzva a zuhanyfalat három centiméter langyos víz fogadott a fürdőszoba padlóján.

A következő egy órát azzal töltöttem, hogy felitattam a két vödörnyi vizet mindenhonnan, mert _nyilván_ a parkettára is kifolyt, majd hívtam vízvezetékszerelőt, aki persze csak holnap reggel tud jönni, addig nem tudom, mihez kezdek.

Na, most kéne aludni pár órát és frissen ébredni... Lehetőleg az elmúlt fél nap eseményeit törölve (az elvégzett munkamennyiség kivételével).

8 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Miért nem lehet ide képet beilleszteni?

http://images-cdn.9gag.com/photo/ay09YxV_700b_v1.jpg

Anna írta...

Tegnap épp újra hallottam (váratlan forrásból), a következő szovjet-éra viccet. Elmegy az ürge autót venni. Kiválasztja, hogy melyiket szeretné, mindent, és mondják neki, hogy nagyon jó, tíz év múlva jöhet érte. És erre kérdezi: délelőtt, vagy délután? Mire az eladó, hogy hát mit számít még, tíz év múlva lesz. Erre az ürge, hogy hát fontos, mert délelőttre a vízvezetékszerelőt várja.

Anna írta...

Ja, és van egy másik vicc is a vízvezetékszerelőről, de azt nem szeretném elmesélni, hanem ajánlom mindenkinek a Cloud atlas-t. (A könyvet, a filmről fogalmam sincs.)

Laca írta...

Öööööö.. Kiégésveszély? Leszaromképesség kifejlesztése _erősen_ ajánlott.

ee_version írta...

Anna: a vicc zseniális! :) Cloud Atlas jegyezve!

Laci: ha ez ilyen könnyen menne...

eszter maura írta...

má' nem akarnék ünneprontó lenni, de a parkettával mi a stájsz?

ee_version írta...

Semmi baja nem lett, mert azonnal feltöröltem és a fa nagyon lassan veszi csak fel a vizet. Zicher, ami biztos, napokig intenzíven szellőztettem is.