2015. augusztus 14., péntek

A vaciúj laptopomon ALT GR+C-re nem jön ki az & jel.*

A hét legnagyobb kiborulása effektíve ahhoz köthető, hogy az orrom előtt zárt be a bolt, ahol a RAM-ot akartam venni bele. A csütörtöki munkanapom első felét azzal töltöttem, hogy kiutaztam Csillebércre(!!!!) egy szervizbe, hogy a végre megszerzett RAM-ot belehegesszék a gépbe. Azt hiszem, most megérdemelném, hogy egy ideig ne kelljen a közelébe sem menni a kütyünek.

Tehát most nekiállok egyheti munkának, amire van egy hétvégém.

*Erre úgy jöttem rá, hogy próbáltam csatakozni itthon a wifihez.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az Alt meg a C külön működik? Elég fura. Win10?

Csillebérc? ? Ott vetted a laptopot? Csak mert RAM-ot cserélni általában nem probléma (típustól is függ), bármikor megcsinálom, egyedül a garancia a kényes kérdés.

ee_version írta...

Azért vittem oda, mert márkaszerviz és így nem vész el a garancia.

Nem Win10, sima Win7, egyszerűen nem vagyok jóban az informatikával, pedig, esküszöm, még érdekel is. A két billentyű külön-külön működik.

Névtelen írta...

Vezérlőpultban van billentyűzetbeállítás is, esetleg nézd meg, van magyar billentyűzetkiosztásból is több, bár nekem még sose volt problémám ezzel. Hmm. Holnap esetleg indítok egy Win 7-et, de elég fura hiba. Mindenesetre szörnyen bosszantó.

Névtelen írta...

Az alap keyboard beállítás kevés, és a Sysinternals-ok között sem találtam ilyen eszközt, úgy tűnik nem tudok segíteni.

Névtelen írta...

Még egy dolog jutott eszembe, driver update. Csináltál már ilyet? (Device Manager)