2015. augusztus 29., szombat

Találkozásom a kis herceggel szürreális utazásra indított az önismeret rögös ösvényein. A következő dolgokra derült fény:
  • krónikus hazudozó vagyok
  • nem vagyok képes végighallgatni a másikat
  • nincsen határozott véleményem a legtöbb dologról
  • a nem színtisztán a szilárd racionalitás kérdéskörébe tartozó témákban a legegyszerűbb kérdésre sem tudok fél óra gondolkodás nélkül válaszolni
  • rugalmas vagyok, nem ragaszkodom az elképzeléseimhez (mert ugyebár nincsenek)
  • impulzív vagyok és teljesen átgondolatlanul cselekszem
  • nem beszélek valami sokat (!!!!4négy)
Avagy a tiszta lap ritka dolog, nem mindegy, mit rajzolunk rá :D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

És túl önkritikus vagy. Ezek egy része: "Na és?"

ee_version írta...

Persze. De azért eléggé érdekes az embernek olyan dolgokat hallani magáról (elég sok érvvel és bizonyítékkal megtámogatva), amik az újdonság erejével hatnak. Lassan 30 évesen. Számtalan karakternyi tömény önreflexióval a háta mögött.

Névtelen írta...

Aha. Hát. Ne rágd magad.
http://cdn.slowrobot.com/6172014024692.jpg

ee_version írta...

Nem rágom magam egyáltalán, csak nagyon meg vagyok lepve. Van ilyen :)