2015. augusztus 16., vasárnap

Miután beimádkoztam magam beugrónak a nerdfighter videóprojektbe, nem tudom nem észrevenni, hogy augusztus fele már eltelt, és fülem botját nem mozgattam. De közben gondolkodtam témákon, amikről 4 percet tudnék talán beszélni. A következők jutottak eszembe:

Öregebb vagyok itt majdnem mindenkinél blokk:

  • Hogy az iskolák elvégzése után milyen módokon kell aktívnak lenni, hogy az embernek maradjon bármennyi társasági élete.
  • Hogy hogyan érdemes a tanuláshoz állni, miért fontos bejárni az órákra, az unalmasakra is, miért nem számít az osztályzat, miért számít, mit hallottál, hogyan lehet  legtöbbet kihozni a képzésből.
  • Egyáltalán, milyen szempontok mentén érdemes az embernek szakmát választania.
Dolgok, melyekhez nem értek blokk:
  • Hogy hogyan pusztul meg minden növény nálam, különösen, amelyeket a legjobb helyre rakok, hogy szépek legyenek.
  • Hogy hogyan kell fél év alatt teljesen leamortizálni egy frissen fényeztetett kerékpárt.
  • Hogy hogyan kell tetoválásra kettő éven keresztül időpontot egyeztetni (most épp idén decembernél tartunk).
Építésznek miért ne menj blokk:
  •  
  •  
  •  
Azt hiszem, nem sikerült még megtalálnom a saját hangom.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedvenc könyvekről, bloggolásról? Én animációs filmekről beszélnék, de az önvideózást nem vállalnám.

ee_version írta...

Nem olyan vészes dolog az a videó, ez nem egy nagy nézettségű csatorna, és szerintem, aki követi, eleve jól szűrt közönség.

A blogoláshoz nem értek, és az olvasáshoz sem nagyon...

Orsi Nagy írta...

én a legelső témát hallgatnám szívesen, az aktívnak maradósat. :) bár a többit is :D

ee_version írta...

Az is csak amolyan szigorúan elméleti síkon létező tudás részemről, lásd a mellékelt illusztrációt :(

Névtelen írta...

Orsi, tied a "videóüzenet tíz évvel későbbről"? Gratula, nagyon tetszett, érdekes téma.

ee_version írta...

Orsi nagyon profi vlogger, sose leszek ilyen összeszedett :)

Orsi Nagy írta...

haha. az életben soha nem beszéltem még így kamerába előtte. soha, értds, soha.

viszont felfedeztem egy furcsaságot, néhány (jó, 10-12) évvel ezelőtt a hangomat sem voltam képes visszahallgatni felvételről, annyira idegesített. most meg már arcostul sem zavarom a komfortérzetemet. nem tudom, mi van, lehet, hogy ez is a 30 évességgel jár?

ó és köszönöm az elismerő szavakat, szerintem is érdekes téma, lenne még benne potenciál későbbre is. :)

Orsi Nagy írta...

(az összeszedettségről csak annyit, hogy _rengeteget_ kellett kivágni belőle, nem volt script, csak egy vázlat a kezemben, egy blokkot átlag 4-5-ször mondtam fel)

ee_version írta...

Mindegy, milyen volt a nyersanyag, a végeredmény nagyon összeszedett lett, ez nem kis dolog!