2016. szeptember 4., vasárnap

Még mindig nem tudok mit kezdeni a vasárnapokkal.

De kimostam zsinórban 3-szor a fehér pólómat, amit múlt vasárnap összefogott a piros hátizsákom. Retrospektíve baromi ideges vagyok, hogy egész nyáron, a kedvenc ruháimmal is azt hordtam, de egyelőre azokon nem vettem észre ilyesmit. Vajon min múlott?

További probléma, hogy magát a hátizsákot is ki kéne mosni, de mosógépben nem mosható a bőr alkatrészek miatt, vegyileg nem tisztítható a gyártói utasítás szerint, és a legújabb kori fejlemények alapján komolyan elkezdtem azon aggódni, hogy bármivel próbálkozom, az összes színét ki fogja venni.

Ezen kívül jelenleg még legalább 3 monomániám fut (tudom, de váltogatok köztük), nyilvánvaló, hogy gerjesztem az agyamban a fehér zajt.

Jöhetne már a hétfő.

2 megjegyzés:

cavecat írta...

Kijött a pólóból a piros?
Ha nem, még mindig be lehet festeni teljesen pirosra :)
(A narancssárga táskám lett így, eredetileg fehér volt)

Azért csak a póló, mert vannak anyagok amik "vonzzák" a festéket. (Egyszer befestettem egy nyári ruhát, amin a csipke sokkal sötétebb lett mint a ruha többi része.) (Asszem a színfogó kendö is valahogy így müködik.)

A bör alkatrészeket nem lehet becsomagolni valamibe? Pl. betekerdni fóliába, körbecelluxozni hogy ne jöjjön le a fólia mosás közben. Vagy nem csak a cippzárkocsi fogója bör? :D
Valamennyi vizet mondjuk el kell tudjon viselni a bör is (pl. esö?). Ha (kézi)mosás után lekezeled börápolóval, szerintem rendben kell legyen.

ee_version írta...

Nem jött ki :( De nem szeretnék piros pólót. Nekem ez fehéren kellett. És baromi jó fazonja volt, és már nem árulják, és nem igazság :(

Továbbra is baromi ideges vagyok, hogy fog a táska, az ilyesmit nem lehet meggyógyítani? A mosás is gond, szerintem a bőrnek az sem tesz jót, ha vizes lesz, az eső sem, ezt levédeni nem tudom, van rajta rávarrt pánt, embléma stb... Lehet beviszem egy tisztítóba, adjanak tanácsot vagy csinálják meg.