2016. szeptember 21., szerda

Nem tudom felvenni a vállamra a hátizsákot, és minden mozdulatom zizegő hanggal jár, továbbá nem tudom, hogyan fogok a nap közepén feltűnésmentesen eltűnni fél órára a céges zuhanyzóban, szóval minden a lehető legjobban alakul :)

Amúgy az egész baglyozás minden nem várt mértékű kellemetlenség ellenére hosszú idő óta a legjobb dolog, ami velem történt, és nem csak azért, mert végre készül. Hanem, mert most ez végre egy olyan ügy, ami nem csak nekem baromi fontos és nem csak én vagyok rápörögve. Szóval Carlos FTW

5 megjegyzés:

szinvaltoszemulany írta...

tök jó! :) nekem végül a második levelemre sem válaszolt, de ráérek, talán majd jövőre (vagy nem tudom mikor), amikor visszajött külföldről. azért mutatsz majd képet, ha legyógyul?

ee_version írta...

Majd ha készen lesz, nem szeretném a félkész munkáját rossz minőségű fotón "publikálni", fordított esetben én sem örülnék neki.

Anno mondta nekem, hogy nem jól válaszol emailekre, de most a Breakone facebook oldalon az áll, hogy very responsive. Mindenesetre az itthoni idejére már jó rég hivatalosan sem lehet foglalni, a továbbiakat ő sem tudja (valószínűleg engem is érint, sajnos nem bírom annyira jól a strapát, mint a legtöbb vendége :()

Viszont: szabad meghívót kérni a blogodra? :)

szinvaltoszemulany írta...

persze-persze, én is úgy értettem, hogy ha már minden szép és jó. kitartást! (a blogot meg már tudod.)

Laca írta...

Vigyél a zuhanyzóba egy fiút, senki sem fog benyitni. :D

ee_version írta...

Nem is értem, hogy nem jutott eszembe :)