2017. április 13., csütörtök

Múlt szombat óta nem volt nap, hogy este 10 előtt indultam volna haza az irodából, mára már nincs otthon semmi kaja, olyan kosz van, hogy félek, kijön rám az ÁNTSZ, az átfolyós vízmelegítőben a szokásos módon egy hónapja minden használat után kialszik az őrláng és csak fél óra után lehet visszakapcsolni, szóval mosogatni sem sikerült minden este, és tegnap este szétszakadt a fenekemen az utolsó jó nadrágom is, és nem csak az, hogy mikor jutok el venni, de hol?
Még szerencse, hogy jön a hosszú hétvége és mindent el tudok intézni. Oh, wait.
De legalább kitakarítok.

2 megjegyzés:

Anna írta...

Uff! Először vegyél ennivalót, szerintem, mert éhesen takarítani, az nagyon vacak.

eszter maura írta...

szerintem is vegyèl, lehetőleg (fél)készet, amivel nem kell sokat vacakolni. aztán meg aludd ki magad, a többi mind kevésbé lényeges. csatlakozol a sztrájkhoz? én még mindig nem hagytam teljesem abba...