2017. április 17., hétfő

Strawbear

A 2015-16-os téli szezonban megvettem életem sapka-kesztyű kombinációját, az epermacikat.

Valamikor januárban anyuval intéztünk valami vásárlást, és aznap estétől nem találtam a kesztyűket, és kénytelen-kelletlen levontam a következtetést, hogy alighanem valamelyik áruház parkolójában kiesett az autóból, ahogy kiszálltam.

Fel is túrtam egyből a netet macis kesztyűért, de érthetetlen módon senki nem akar tőle megválni, aki valaha vett ilyet, és a Springfieldnek sem maradtak készletei.

Múlt hét szombaton reggel még hűvös volt, de délre egészen felmelegedett az idő, úgyhogy az akkorra már féltve őrzött füles sapkát a vászonszatyromban hurcibáltam. Ebbe a szatyorba tettem a céges nőnapon kapott hagymás növények maradványait, hogy anyunak odaadjam a szokásos szombati családi ebéden. Kristálytisztán emlékszem, hogy érkezéskor a vászonszatyorból kivettem a kisebb nájlomot, amiben a hagymák voltak, és odakészítettem anyu táskája mellé. Ebéd után fagyizni mentünk E-vel, majd vissza az irodába az esti műszakra. Mikor este 10-kor elindultunk, az irodaház bejárata előtt jöttem rá, hogy nincs nálam a szatyor, de gondoltam, megvár az nyugiban másnapig.

Másnap áttúrtam az irodát, sehol. Kicsit reménykedtem, hogy akkor biztosan nagymamámnál, de szombaton bebizonyosodott, hogy ott sem.

Még a Ráday utcai Fragola jöhet szóba, de ha ott sincs, akkor teljesen macitlan maradtam.

Ha bárki összefut ezekkel a termékekkel, online vagy turkálóban, okvetlen jelezze, nem teljes az életem nélkülük.

8 megjegyzés:

Anna írta...

Ez szomorú!! Van róluk jó képed? Mert az is egy lehetőség, hogy saját kezünkbe, azaz kötőtűnkre vesszük a kezdeményezést.

Anna írta...

Jaj, de hülye vagyok, látom a linket, szóval a kesztyűről valamennyire van. És ez lehetne nem nagy!

ee_version írta...

De ezeknek ilyen picit (nagyon?) műszálas, nemszúrós anyaga volt, ráadásul háromféle színű, ilyenből meg amúgy rendes ember nem köt, ha jól emlékszem :) Bár nálam ez a safe bet, még a babafonal is szúr, igazi szabványos tesztalany lehetnék :)

Az a baj, hogy túl sok féle kötött holmit szeretnék, kapásból baglyos pulcsit még :D

Anna írta...

Lehet jó műszálakat találni! Elengedtem az ezzel kapcsolatos aggályaimat. (Mármint, szép a gyapjú, de nem mindenkinek való.) A gyapjúra különböző mértékben érzékenyek az emberek. (Én nem nagyon, különben biztos utálnék vele kötni.) A pamut biztos nem szúrós, de lehet, hogy a műszál jobban nézne ki, mert tán lágyabb. (?) (A pamut néha kicsit merev.) Meg feltárhatjuk a bambusz-selyem-stb vonalat is. A színkeresés szerintem nem gond. Ha találunk olyan fonalat, amit szívesen viselsz, én szívesen kötök! (Alighanem amit viselni jó, abból kötni is kellemes lesz, mert nem merev és nehezen kezelhető.) Jelenleg csak pamutom van, amiben nincs egyáltalán gyapjú, de abból egy sapka amúgy sem jön ki, úgyhogy ha gondolod, mikor megyek, utána nézhetünk.

ee_version írta...

Wow, wow, wow!! Én nagyon-nagyon örülnék, ha lehetne!!

Anna írta...

Remek! Az 110fonalnál van jóképű pamut is, meg viszkóz, etc. (A viszkóz ráadásul természetes is, de az mindegy, azt hiszem minden szempontból az a jó, ha puha és nem szúrós, :-D.)

Laca írta...

Ácsi!

1: Nájlom?

2: Lopnak az irodaházban?

ee_version írta...

A nájlom létező szó, eskü :)

Ha feltételezném is, hogy lopnak, akkor sem hiszem, hogy viharvert dm-es vászonszatyrot, benne viseltes macifüles sapkával...