2014. április 13., vasárnap

Azt meséltem, hogy voltunk építkezéslátogatáson?
Strike the pose
Egyébként pedig arról beszélgettünk ma, hogy oké, fantasztikus jó biciklivel közlekedni, mert minden olyan közel van, és rajtam múlik, mennyi idő alatt érek oda, és kevésbé érzem magam szarul attól, hogy egész nap nassolok, hiszen legalább sportolok valamit*, de amíg HÉVeztem minden nap kétszer, évi 30-40 könyvet olvastam, most meg a jelen állás szerint 3-4 lesz a reális, ami nevetséges... Nem jó ez így.

Amúgy meg ugye bibis a csodabicikli, és hogy ne legyen komolyabb baja szezon végéig, vettem fényezésjavító tollat és jól nekiestem. A végeredmény kinézetre ocsmány (mondjuk nem reméltem, hogy szép lesz, de picit azt, hogy kevésbé feltűnő, azt igen, az alapvető cél viszont a felületvédelem volt), így most már még sürgetőbb, hogy fényezés legyen ebből, ez a gép már úgysem úgy néz ki szegény, ahogy kéne :(

*A mai cégeskiránduláson rájöttem (ismét), hogy semmi kondim, továbbá minden mentség ellenére azért tudom, hogy nincs valid indok a mértéktelen nassolásra.

4 megjegyzés:

Mr Yellow írta...

Olvass sokat! Mondjuk nekem tömegközlekedésin nem megy. Legfeljebb vonaton, olyan már volt, hogy majdnem továbbmentem. Szerencsére csak majdnem. :)

Mr Yellow írta...

Guy Laramée 1


Guy Laramée 2

Anna írta...

A mértéktelen semmire nincs indok, majdnem. Pl a mértéktelen nem-nassolásra sincs. Nem tudom eldönteni, mit gondolok a hangoskönyvekről ebben a helyzetben. Mit gondolsz?

ee_version írta...

Én nem szeretem őket :( Most próbálok elalvás előtt olvasni, de ez sem valami hatékony.