2014. április 4., péntek

Vettem egy hónapja a Calzedoniában egy cicanacit, mert brutálisan jó volt a mintája. Aztán nem vettem föl ugye hetekig, mert vékony, nem volt még elég jó idő hozzá. Ma reggel viszont olyan rossz kedvem volt, gondoltam, nem érdekel, ma már napközben 20 fok fölött lesz, és befele max majd jó gyorsan tekerek. No, így is lett, aztán már túl későn, bőven a munkahelyen eszméltem rá, hogy ennek a gatyának a tapintásával ellentétben igazi gagyi anyaga van, olyan, hogy ültem benne egy órát és már kitérdesedett, lóg rajtam mindenütt, egy igazi tehénnek érzem magam benne.

És a samponomat sem sikerül találnom, rettenetes a hajam, napi szinten küzdök a késztetéssel, hogy elmenjek és levágassam kétcentisre megint, azzal tudtam bánni, ez meg nonstop igénytelen, komolyan.

És híztam ránézésre minimum 2 kilót, mindet hasra persze.

Fáradt vagyok és nyűgös.

Nincsenek megjegyzések: