2013. augusztus 12., hétfő

Dolgok, amik mindig vannak nálam


  • U lakat, sodrony (független attól, bringával vagyok-e épp)
  • bicska jellegű biciklis szerszámkészlet
  • 10-es villáskulcs
  • biciklis kesztyű
  • tépőzáras, fényvisszaverős nadrágszárleszorító pánt
  • könyv, amit olvasok
  • ha a vége felé járok, akkor másik könyv, amit azután olvasni fogok
  • rágógumi, általában nem is egy csomag
  • váltás póló
  • ha nagyon nem bízom magamban, nagyon meleg van, vagy este program ígérkezik és erősen pigmentált ételféleséget vittem ebédre, akkor sanszos a váltás rövidnadrág is így nyáron, nem viccelek
  • az ebédem, ha már itt tartunk
  • pulcsi
  • ha a hétre mondanak esőt és 25 fok alatti hőmérsékletet, akkor esőkabát
  • picire összehajtogatható bevásárlószatyor
  • papírzsepi, fésű, csomag hullámcsat, hajgumi, ragtapaszok, nedves törlőkendők, intimhigiéniás termékek, dezodor, parfüm, fogkefe, asszem valahol egy borotva is van
  • manikűr készlet
  • telefon
  • pénztárca
  • kis névjegykártyatartóban a mindenféle kártyák, szigorúan másik rekeszben
  • kulcscsomó
  • 10-es gyűjtőjegy
  • BKV bérlet (jó, a jegy csak azért van, mert egyszer a bérletet otthon hagytam, és akkor vettem, de most már akkor legyen nálam, akármi lehet)
  • tolltartó
  • szemüveg és tokja
  • napszemüveg és tokja
Nagyjából ennyi.

14 megjegyzés:

Laca írta...

-pénztárca
-telefon
-(valamilyen) kulcs
-télen ajakír, mindegyik kabátomban, ami már 5 éve kitart




25 rowereti

ee_version írta...

Igen, tudom :( De ha én nem viszek magammal atomtámadás esetén is elégséges menetfelszerelést, egész nap diszkomfort érzetem van.

annalight írta...

ezt én is mindjárt megcsinálom :D




eadarc 2220

ee_version írta...

Kíváncsian várom! :D

Kd írta...

Ez mindig szórakoztató:
http://www.reddit.com/r/edc

Amikor egy évre Indiába mentem 6,5 kg cucc volt nálam :D (odafele)

ee_version írta...

Értem. Tudom, hogy menő vagy, de azért mindennek van határa :D

Kd írta...

jaja, aztán télen keserves hideg volt, akkor nem voltam annyira menő...

"valahol egy borotva is van" halálos fenyegetések félvállról

ee_version írta...

:D

Ugyan, a légynek se ártok... :)

Eszter írta...

huhh, egy kis önvizsgálat....

- "pénz, kulcs, iratok, telefon" - ez az alapfelszerelés, a pénz (ha van) és az iratok tönnyire együtt, a tárcámban, ha elvész, hadd vesszen együtt (vagy egy kis műanyag kártyatartóban, ha tárcát nem akarok vinni, akkor kevesebb az irat, de akkor is együtt, mint fent)
- zsebkendő (kivéve, ha anyámmal/nővéremmel találkozom, akkor mindig öt preccel előbb elfogy, hogy még mindig elmondhassák, hogy majd akkor leszek felnőtt, ha megtanulok zsepit hordani magammal)
- szőlőzsír
- kis palack víz

ezen kívül nem mindig, de szokott: füzet és toll, dezodor, korrektor és egyéb sminkfelszerelés, valamint további vackok (munkahelyi belépőkártya, összecsomózott túrórudi-papír, stb.), valamint az aktuálisan szükségesek, ma pl. váltás alsónemű és póló, fogkefe, arckrém, két spanyolkönyv+fénymásolatok, kaja, összehajthatós bevásárlózacskó, gyógyszer.

Ehhez képest el tudok utazni öt napra úgy, hogy az iskolatáska-méretű hátizsákomba még a hálózsák is belefér. Fene se érti ezt.

ee_version írta...

Borzasztó, hogy mennyire a nyomomba se értek... I need help :D

Orsi írta...

Dóri, ez tényleg krónikus, de átérzem. nálam nincs ennyi minden, de mindig pont eggyel kisebb a táskám, mint amekkora a belerakott cuccokhoz kellene. pl. nyár elején vettem egy icipicire összecsukható esernyőt, amit egy hónapig hurcoltam magammal, majd egy hétvégén anyukám és nagypapám is beszólt, hogy nehéz a táskám, ezért kivettem, köv. hétfőn felhőszakadás volt. úgyhogy nem lehet mindenre felkészülni.

pár gáz dolog, ami van nálam:
- ált. 3-4 üveg körömlakk, amiből ált. egy rózsaszín vagy átlátszó, a többi teljesen egyforma bordó (nagyon ritkán lakkozom a körmöm)
- komplett sminkcucc, ami nálam nem túl sok, de akkor is. 2 szemceruza (barna, fekete), 2-3 doboz szemhéjpúder, rúzs, szájfény, szempillaspirál, de ezek is minek
- fogkefe, kézfertőtlenítő flakonos zselé, nedves törlőkendő
- már kiszortíroztam, de volt olyan, hogy 8-10 pár fülbevaló is hányódott, illetve már a hullámcsatokat és hajgumikat is beszabályoztam egy niveás tégelybe, de addig azok is szanaszét voltak
- elemlámpa, eredetileg könyvre csíptethető de már szétesett kis olvasólámpa, kislámpa lézer funkcióval (igen, ez 3 különböző elemes világítóeszköz)
- már nincs, de nagyon sokáig volt nálam egy 3 méteres mérőszalag, egy csavarhúzó, hetekig egy kalapács

a többi cuccom a normális kategóriába esik, talán. ja, mivel a telefonom buta, meg mivel cipőt a cipőboltból, ezért féltéglányi digitális fényképezőgép, merev tokban, de ez talán nem olyan gáz dolog. ;)
ja, amióta terhes vagyok, az összes leletem és kiskönyvem egy A5-ös mappában, ami praktikus, mert mindenféle számla is elfér mellette, illetve egy 2 dl-es üvegben víz.

ee_version írta...

Ezek szerintem teljesen ésszerű felszerelések, nem értem a problémádat :)

Orsi írta...

3 tök egyforma körömlakk. 3 elemlámpa. magas az ingerküszöböd nagyon :))) amúgy eddig engem sem zavar, de egyre nehezebb cipelni, és olyankor elgondolkodik a hal, hogy ezek meg minek. ;)

ee_version írta...

Láttad a listám, sejthetted, hogy nem akadok fenn semmin :D