2013. augusztus 9., péntek

Szürreális élmény, amikor valaki őrült elánnal próbálja az életedet helyrepofozni (kérés nélkül), kijelölni a helyes utat, felvázolni, hova vezet, ha azt csinálod, amit eddig, és közben annyira, de annyira nyilvánvaló, hogy jóval nagyobb szarban van, és jóval kevésbé tudja, merre halad és merre kéne haladjon az élete, mint neked.

Amikor emberi dolgokról van szó, igazából mindenki magáról beszél. Ha tudja, ha nem. A másik egy vászon, kivetítheti rá az összes belső ügyét, az önvizsgálat kiváltotta kellemetlen szorongás nélkül, határozottan felvázolhatja a saját konklúzióit és reakcióit, mint az egyetlen és nyilvánvaló helyes utat, és aztán ettől jól érzi magát, hogy annyira tuti, amit csinál, hogy még tanácsnak is beválik.

Az nlcafén olvastam (tehát hiteles tény), hogy a magunkról való beszélés összevethető kielégülés-élményt ad a szexszel. Just think about it: it's true.

4 megjegyzés:

Güzgüz írta...

most akkor én igazából hosszú hajat akarok magamnak? meg Barbi stílust (vagy hogy fogalmaztál...)?

ee_version írta...

1) Ennél kicsit intenzívebb session-ökről van szó, mint pár facebook komment.

2) Ha feltétlen mélyanalízist akarsz a viselkedésedre, _elképzelhető_, hogy Te magad szentül hiszel benne, hogy ha megteremted a másik nem állítólagos többségi elvárásainak minden, ránézésre detektálható részét, akkor az elősegíti az érvényesülésed, megkönnyíti az életed. "A lányoknak hosszú haja van", legalábbis a hetero lányoknak. Hm?

Güzgüz írta...

honnan tanultál te meg így fogalmazni? kb 10 perc mondatelemzés kellett, hogy felfogjam (bár ez lehet engem jobban jellemez...)

szóval ha megteremtem (gondolom magamban, magamon) azt, amit a nők elvárnak, azzal megkönnyítem az életem?
hát ezzel nem tudok vitatkozni. mindenhol elvárások vesznek körbe, ha valahol ezeknek megfelelek, akkor tényleg könnyebb lehet az életem. bár mondjuk mostanában inkább a saját és a főnököm elvárásaira figyeltem, mint a nőkére, ez meg is látszik munka és barátnő terén is :D

már csak azt nem értem, hogy jön ez a hosszú haj témához.

ee_version írta...

No, hát ezzel azért nem tudsz vitatkozni, mivel ezt arra írtam, hogy szerintem így gondolod. Ezek szerint jól láttam. Mind you, én ezzel azért olyan nagyon nem értek egyet, de az egy másik beszélgetés.

És úgy jön a hosszú hajhoz, hogy, ha mint kérdezted, mennyiben beszélne a Te világlátásodról és konklúzióidról az, ha nekem azt javaslod, hogy növesszem meg a hajam, hát, így.