2013. augusztus 23., péntek

Szakértsétek meg

Árpád híd, bicikliút, előttem egy csaj 5-tel teker, szemből senki, előzésbe kezdek (igen, töredelmesen bevallom, nem néztem hátra), hátulról egy ürge vagy 40-nel belémcsapódik, a pasi 80 kiló, a bicaja össztelós szörnyeteg.

Végignyaltam az aszfaltot, pár másodperc volt, míg napirendre tértem a történtek fölött, addigra odarohant a srác, hogy összevakarjon, sűrű bocsánatkérések közepette, de persze föl tudtam állni magamtól, akkor még nem fájt semmi. Kérdezi, minden oké-e, mondom igen, biciklivel is minden oké-e, mondom azzal is, nincs rajta mi elromoljon, erre elkezdi síró szájjal mutogatni, hogy az övé viszont tropára ment, és tényleg, akkora nyolcas lett a kerekében, hogy még.

Mondtam, igazán sajnálom, és otthagytam.

Kell magam szarul érezni a történtek miatt?

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem.
A biciklin azért van csengő, hogy ha épp 40-nel tekerek (amit amúgy nem teszek) és látom hogy előttem egy csiga előzni kezd egy mégcsigábbat, akkor csengessek, jelezvén ottlétemet (ami nyilvánvalóan elkerülte a csiga figyelmét).

Persze az átlag magyar biciklis egyetlen célját ismeri a csengőnek: agyamentem tépni fél órán keresztül ha épp a bicikliútra téved egy gyalogos és fél centit odébb kell húzni a kormányt a kikerülése érdekében :P (Mintegy boxzsák helyett.) (Ha jobban belegondolok, a magyar autósok is feszkólevezetésnek nyomkodják a dudát, véletlenül sem rendeltetésszerűen használják azt.) (Lehet hogy ezek az idióta biciklisták autóból ültek át biciklire?)

Azért legközelebb nézz hátra. Hülyéből sok van, belőled viszont csak egy, kár érted ;)

Névtelen írta...

Hah! megjavult a loginom :D (szentül meg voltam győződve róla, hogy megírom, aztán úgyse megy el :))))

ee_version írta...

Na jó, de akkor én vagyok a hunyó, csak ő meg kivédhette volna, ha nagyon akarja. Ennyi. Akkor azért kicsit szégyellem magam. De a mindenem jobban fáj, mint amennyire.

Laca írta...

Fosd le, a szörnyeteggel fékezni is lehet, ha nem, még jobban fosd le. Nagy darab DH-s kontra pici lány: Ő a hunyó.





90 dativec

ee_version írta...

Oké, oké, de én meg megyek, körül se nézek rendesen... na mindegy, már otthagytam, nem adtam betétlapot, így járt.

És sok helyen fájok, szóval vezeklés is megvan.

Anna írta...

Nézz hátra legközelebb, mert azt kell, de ne érezd magad rosszul emiatt. A káráért szerintem egyáltalán nem vagy felelős. Egyébként ő is előzött volna mindkettőtöket: azt az előzést nem volt biztonságos megkezdenie. A bicikliút nem kétsávos autópálya. A nyolcast meg majd kiugrálja a kerekéből.

(Emlékszem, amikor vezetni tanultam, a szerintem csodás oktatóm annyira belémidegezte a hátranézést, hogy megfigyeltem, hogy bevásárlókocsival közlekedve is majdnem megrántottam a nyakam.)

Névtelen írta...

Dóri, hátranézni nem azért kell, mert ha nem nézel hátra akkor te vagy a hunyó.
Hátranézni a saját tesi épséged miatt kell, mert a sok hülye mind állat módjára közlekedik.

Alapvetően a biciklizésre is az érvényes, ami az autózásra: olyan sebességgel kell közlekedni, hogy mindig meg tudj állni, akkor is, ha kb. a semmiből elédpottyan egy talicskányi kisördög. A történetedben szereplő 80 kilós pasi nyilvánvalóan nem tartotta be ezt a szabályt, tehát ő a hunyó.

ee_version írta...

Szoktam hátranézni. Tényleg. Hogy most miért nem? Passz.