2013. november 20., szerda

Tétényi úti Spar, álmos szerda reggel, átlagosan elhasznált hatvanas nő kilép a kijáraton, a biztonsági őr utána szalad: "Hölgyem, álljon meg, jöjjön vissza!" - halkan mondja, nem kiabál, de közel állok, ezért hallom. A nő vissza se fordul, megy tovább nyugodt tempóban. Az őr utoléri, elé áll féloldalt: "Álljon meg, hölgyem, jöjjön vissza!" A nő értetlenkedve mond valamit, de csak úgy félvállról, közben halad tovább. "Hölgyem, jöjjön vissza, láttam, hogy levett egy tusfürdőt és elrakta." "Nem én!" "De igen, láttam. Jöjjön vissza, vagy rendőrt hívok!" A nő már félúton a buszmegállóba, le sem lassít, de nem is gyorsít. Az őr az ajtóból mondja: rendőrt hívok. Néhány vásárló somolyog, a nő meg valószínűleg halál nyugalomban megvárta a buszt és felszállt, de közben én elindultam.

Nincsenek megjegyzések: