2014. január 5., vasárnap

Ja, elvileg most nem hívok költöztetőt, mert F1 azt mondta, majd a nagy-nagy autója tetejére felpakoljuk az ágyat meg a többi nagyobb bútorokat és simán átvisszük A-ból B-be. És én ennek nagyon örültem, egész addig, míg el nem kezdtem azon töprengeni, hogy a nagy-nagy autóig hogyan visszük el ezeket a dolgokat?... És akkor ma délelőtt vázoltam neki az aggályaimat, amire legyintett és azt mondta: megoldjuk.

És én azt nem tudom, hogy amikor mások nyugodtak, akkor az azért van, mert tényleg van koncepciójuk, vagy mindenki más hisz abban, hogy kellő pozitivitással az univerzum majd szépen a keze alá dolgozik?...

5 megjegyzés:

Luca írta...

Sokan hiszik rendíthetetlenül: olyan még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna. Ennek értelmében nem izgulnak semmin, mert majd minden kialakul. Én is igyekszem így élni az életemet, mert sokkal egészségesebb, mint folyton görcsölni, és át is segített már sok mindenen, de hát nem egyszerű.

A konkrét problémához pedig hadd javasoljam a Jóbarátok 5. évadának 16. részét, amelyben Ross kanapét vásárol :)

ee_version írta...

Ó, nemtom, szerintem kamu. Tapasztalataim szerint, akik bíznak benne, hogy majdcsak alakul, azoknak azért van egy masszív védőhálója, ha esetleg mégse sikerül az akrobatamutatvány. Úgy pedig könnyű lazának lenni... Oké, ez így sokkal gonoszabbul hangzik, mint ahogy gondolom, de én annyiszor láttam már, hogy, basszus, nem alakul sehogyan sem, mert társadalmi-rtermészeti törvények, világrendje, valószínűség. Nem árt, ha ez nem éri az embert derült égből villámcsapásként.

Ez a rész valahogy kimaradt, de hogy? :D

pulveri antal. írta...

nem fog lemenni az ágy kötél nélkül, amit a költöztetők használnak.
nem majd megoldjuk, hanem az kell.

Névtelen írta...

Lucával értek egyet.
Nyilván, van koncepció is, meg bízunk a saját kreativitásunkban is (nevezheted védőhálónak, ha úgy tetszik), aminek a segítségével megoldjuk a jelentkező problémákat. Amik meg nem jelentkeznek, azokat nem oldjuk meg, sőt, nem is aggódunk rajta.:)

Vannak olyan emberek, akik felkészülnek "minden eshetőségre", végigveszik a társadalmi-természeti törvényeket, a világ rendjét, a valószínűséget, és a végén mégis ott állnak megb...va, mert nem elég kreatívak, és hát valami kimaradt a listából a Nagy Felkészülés során.

Te kreatív vagy. Hagyd meg az aggályokat azoknak, akik nem ;)

ee_version írta...

Igen, én is arra gondoltam, hogy a gurtni azért valószínűleg nem opcionális... És még azzal sem egyszerű, mert láttam, hogy azzal sem volt az...