2014. január 7., kedd

Zs 30 éves lett, tegnap este gyűltünk össze felköszönteni, közeli és távoli barátai, ismerősei, az arra járók, meg az egyik közös főnök és annak jó barátja, szummaszummárum vagy húszan.

Úgy éjféltájt F1 megjegyzi, hogy ő rájött, hogy pont most lett ő és a jelen lévő kedves barátja másfélszer annyi idős, mint Zs. És akkor a haver rákérdezett, hogy vajon mikor voltak pont kétszer annyi idősek, amire én rávágtam, hogy 15 éve.

Akkor utánaszámoltak, és mondták, hogy tényleg, de hogy én ezt hogy vágtam rá ilyen gyorsan? Mondtam, hát, logikus, annyi a korkülönbség. Oké, de akkor is.

Lehet, nekem is kéne inni a bulikban, különben mindig ilyen kínos helyzetekbe fogok keveredni...

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

vagy iszol, vagy pedig megtanulod magadban tartani a helyes megfejtést :D

pulveri antal. írta...

miért zavaró hogy okos is vagy?

ee_version írta...

Röviden: igen.

Hosszan: rohadtul.

Eszter írta...

vessző nélkül: pontosan miért zavaró, hogy okos vagy?
(és főleg: miért téged zavar?)

ee_version írta...

Az embereket zavarja. Tapasztalat, okát ne kérdezd.

Anna írta...

Zöldség. Az a helyes hozzáállás, ha az csak motiválja a többi embert is, hogy gondolkozzon. Különben az van, hogy mindenki nagyon ügyel, hogy jaj, nehogy valamit jól csináljon, mert akkor a másiknak milyen rossz lesz, hogy épp nem ő volt az ügyes. És akkor senki se jut sehova.

Legyél Te csak nyugodtan okos, és majd igyekszünk mi is.

ee_version írta...

Anna.

Egyrészt: http://youtu.be/Cz1HbH7Hjaw?t=56s
Ha mondjuk gazdagabb lennék, mint az átlag, nem javasolnád, hogy nyugodtan járjak talpig nercbundában, a többieket pedig inspirálja csak, hogy talán egyszer ők is...

Másrészt: ajánlanám figyelmedbe, hogy imádott alfánk IQ-tól gatyába élvező hímnemű tagjai is - amennyire én látom - gondosan ügyelnek rá, hogy választottjuk azért nehogy okosabb legyen náluk. Egyesek kifejezetten buta, fiatal, de szép nőket választanak. És ez a fazekas c alfa, for crying out loud. Baromi jól hangzik, amit mondasz, sőt, azt is mondhatnád, hogy de én elég, ha egy embert találok, aki okos és nem zavarja az eszem, csakhogy az eszem nem azért zavarja/zavarná a többséget, mert van, hanem mert undorító mód fitogtatom.

Erről még tudnék hosszan, de ne menjünk már át abba, hogy szegény Dóra túl okos erre a világra, sajnáljuk. Egyrészt, mert nem igaz, másrészt, mert nem ez a probléma.

Névtelen írta...

Na azért ennyire nincs nagy baj :D
A bulin nyilván mindenki megdöbbent, talán még egy (1) teljes percig szarul is érezték magukat, hogy ők mennyire buták/részegek hozzád képest, de aztán ezzel a lendülettel el is felejtették, ebben biztos vagyok.
Sheldonhoz képest te kispályás kezdő vagy a "fitogtatás" terén ;)

ee_version írta...

Sokat fejlődtem már. Volt két rettenetes évem a Veres Péter Gimnáziumban, ahol egy egész osztály pécézett ki magának, azt senkinek nem kívánom.

(Nem is vagyok olyan okos, mint Sheldon, mielőtt valaki félreértené ezt az egészet.)

Névtelen írta...

Ellenben Sheldonnál sokkal kedvesebb vagy, ami sokat javít az amúgy is pozitív mérlegeden ;)

ee_version írta...

Hát, a barátkozás legalább már egészen jól megy, igen :D

(Nem vagyok én olyan kedves, de Sheldonnál tényleg picit azért jobban :))

Anna írta...

A videót majd később megnézem, most nem sikerült. Amúgy viszont: nyilván nem arra biztatlak, hogy tudálékoskodj, meg mindig kiselőadást tarts mindenkinek mindenből. De ha valaki kérdez valamit, és Neked kiszalad a szádon a válasz, akkor nehogy már rosszul érezd magad!