2015. január 20., kedd

Most kicsit úgy érzem magam, because of reasons, mint az állítólagos béka, akit, ha beletesznek a forró vízbe, kiugrik, de ha  langyosba teszik, és lassan adagolják a kakaót, prímán meg lehet főzni.

On a slightly unrelated note, szerdán eltűntek az összes irataim, a bankkártyáim és a SZÉP kártyám, amire én teljesen arányos pánikkal reagáltam, és csütörtök reggel a gyászos arckifejezésemre rákérdezőknek meséltem, hogy elveszett vagy -lopták, és hát a nyolckerben jártam előző este, szóval igazából mindegy, melyik, és akkor mindenki sajnált, és kedves kollégák vettek ki nekem pénzt a bankból, meg ilyenek, erre megkerültek az iratok.

Végig itthon voltak.

Hogy pontosan mióta és hogyan, azt nem tudom. Mindenesetre irgalmatlan ciki lesz elmesélni. De azért nem elmesélni valahol cikibb.

Amúgy iratok érvényességét visszaállítani nem sokkal kevesebb utánajárás, mint újrakészíttetni őket. Pénzt például nem tudok felvenni továbbra sem, mert 1) a bankkártya letiltása nem visszavonható 2) a személyazonosság igazolására szolgáló okmányok ügyintézésre való felhasználhatóságának újraengedélyezését csak hétköznap, banki nyitvatartási időben lehet intézni.

Minden problémámra megoldást jelentene egy banki munkahely, ugye. (Nem.)

2 megjegyzés:

Anna írta...

Jajj. De legalább nem mászkál valaki az irataiddal, érvényesek-e, vagy sem.

ee_version írta...

Igen, ez nem utolsó! :)