2015. január 12., hétfő

Vettem egy rahedli növényt, hogy jobb kedvem legyen tőlük. Most már egy sincs, aminek ne lenne baja. A múlt héten egy konkrétan feldobta a pacskert, egy meg még december végén majdem. A legtöbbnek, jelen érzéseim szerint az a baja, hogy sötét van.

Nade, hogy még a zamio is kornyadozzon, az azért több a soknál. És a neten olvasottak alapján vagy túlöntöztem, vagy alul, vagy fázik, vagy valami eszi, vagy nem jó a földje, de átültetni meg nem nagyon érdemes így januárban (amúgy sem bírja jól, hát még ilyenkor), szóval tele a lelkem az egész bagázzsal.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nem jól állsz hozzá a kérdéshez.:P
Az én növényfilozófiám sommája kb. "éljen a természetes szelekció", azaz amelyik megdöglend, az nem is kell. :D Majd veszek a helyére másikat (másmilyet), aztán egy idő után kialakul, hogy mik az "én növényeim".

A zamio asszem télen szeret "pihenni", tehát kicsit kevesebb víz (meg tápanyag meg minden) kell neki.
A lila levelű izé bírja még a gyűrődést?
A kis csodabogyó csigáira kaptál valami szert, meg jótanácsot, hogy mitől szárad?
A csokrosindának is baja van?

Anna írta...

Egyetértek a fenti filozófiával. És elmesélem vigasztalásul, hogy én egy időben képtelen voltam normális illatú vágott virágot venni. Komolyan. Mindegyik vagy egyenesen büdös volt, vagy csak nem volt semmi szaga. És hamar elhervadt. Azt hittem, valami átok ül rajtam. (Jó, nyilván nem.)

Anna írta...

Mellesleg, a captcha most néha csak azt mondja, hogy bizonyítsam be, hogy nem vagyok robot. És egy dobozt kell csak kipipálnom.

Ez a közoktatás színvonalát tükrözi, hogy egy-feleletes választós kérdés van, vagy a robotok mindig igazat mondanak?

Névtelen írta...

Anna, próbáltál több poszthoz kommentelni?
Az elsőnél valóban csak ki kell pipálni hogy "nem vagyok robot", de a másodiknál már "rendes" captcha van (bár nem nehéz), a harmadiknál meg pláne rendes captcha van (az már nehéz). Negyedik poszthoz még nem próbáltam kommentelni, de lehet hogy akkor már kéri az anyám nevét, a lábam méretét meg az adószámomat is...:D

Anna írta...

Egyszerre talán nem... vagy egyszer régebben, rémlik is, hogy nehezebb lett a captcha. Elég jó konstrukció egy gép-troll megfékezésére.