2015. január 1., csütörtök

Tavaly január 1-jén 5-6 óra alvás után felkeltem, bebuszoztam a teljesen elhagyatott irodába és befejeztem egy költségvetést, nem konkrétan aznap, hanem még másnap is, bent aludtam két órát a kanapén, majd felkeltem és folytattam, míg kész nem lett, közben a buliról megmaradt dhalt meg csipszeket ettem.

Nem vagyok babonás, de az elmúlt évben ezzel egészen hasonlatos módon jóval többet dolgoztam, mint amennyit jól esett volna. Így hát ma:

  • aludtam 8 órát (délig)
  • normálisan megreggeliztem
  • főztem egy egészen tűrhető bablevest, amiben nem az a kunszt, hogy jó lett, mert nem lett jó, viszont volt benne rántás, és én nem tudok rántást csinálni, de most sikerült, sőt, csipetkét is csináltam, amit szintén nem tudok, és kemény is lett, de legalább nem oszlott szét undorító bevonatként a leves tetején, mint korábban már tapasztaltam ilyesmikkel
  • félreraktam egy magamhoz képest egészen jelentős öszeget a tegnap nyitott megtakarítási számlámra
  • kitöltöttem normálisan a LinkedIn profilomat - passz
  • befejeztem a könyvet, amit a kockaharcos karácsonyozáson kaptam (aki nem érti, nem érti :))
És még csak este 8 van. Ami kimaradt, az a szocializálódás, ámbár ha belevesszük a tegnap este ma hajnalra tehető részét, akkor idén egész sok emberrel leszek mérhetetlenül barátságtalan, az ő minden jószándékuk ellenére, hát-hát...

6 megjegyzés:

Anna írta...

És még blogbejegyzést is írtál! Remek! És van aki pl kifejezetten keményebben szereti a csipetkét.

Ja, és az megvan, hogy 'No, I wouldn't say I'm superstitious. Maybe a little stitious.'

ee_version írta...

Áááááááá (nem volt meg)

Azért kellett volna ma szocializálódni is kicsit, zicher, ami biztos...

Orsi Nagy írta...

Nekem kifejezetten pocsék volt az idei jan1, remélem, nem így fog folytatódni. De az érdekelne, milyen könyvet kaptál. Nincs még elég félbehagyott könyvem (de).

ee_version írta...

Nyugalom a babonák továbbra sem igazak :D

A könyv: Enrico Brizzi: Jack Frusciante otthagyta a bandát. Valószínűleg nehéz beszerezni, de ha érdekel, szívesen elviszem, amikor majd hamarosan én megyek Hozzátok, csak tudnám, mikor lesz a hamarosan :(

Orsi Nagy írta...

tudnám javasolni a most szombatot, egyedül fogok szomorkodni Villővel, mert Áron Budapesten lesz. nem muszáj itt lenned egész nap, estére otthon lehetsz ;)

ee_version írta...

Egyszer tényleg! Mindig egy héttel később tűnik lehetségesnek :(