2016. július 19., kedd

Dóra okosan gazdálkodik

A kétharmad fizetésből élős projekt* első hónapját meglepő módon (kis csalással**) sikerrel zártam. Annyira megörültem neki, hogy máris szinte lehetetlenné tettem a második havi sikert.

Én állítom, hogy az ilyesmi egyrészt személyiség, másrészt tanult minták függvénye, és azt hiszem, én egyik ágról sem indulok nagy sansszal.

Amúgy hasonló megfontoltsággal pirosra*** készülök festetni a hajam. Ha így folytatom, egy wayfarer keretes szemüvegnyire leszek az instagram kabalaállatkája klisétől.

*Annyira azért nem nagy etwas, nagyon sokáig annyiból (se) kellett kijönnöm, de az ilyesmi sajnos gyorsan felejtődik...

**Elmaradt néhány terápiás alkalom, illetve az elkölthetetlen szépkártyás keretből vettem E-nek szigetjegyet és átutalta, szóval igazából annyira ne legyek büszke...

***Anyu reakciója: de miért nem kék? vagy zöld? vagy legalább lila?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://jeromebirti.deviantart.com/art/Amanita-605497771

Laca írta...

Kapsz egy wayfarer kerestes szemüveget.

ee_version írta...

Csak, hogy ne legyen mivel takaróznom :)