2016. július 16., szombat

Prózaira fordítva: nem tudom, hányan kapnak a szívükhöz ésvagy fogják rá a dolgot arra, hogy még új és én egy új helyzetek gyors feldolgozására híresen képtelen ember vagyok, de: a windows phone szebb és lényegesen intuitívabban használható rendszer, mint az iOS. De főleg tényleg sokkal-sokkal szebb. Sorry.

Amúgy érzem, érzem, hogy teljes huszonegyedikszázadi, közép-kelet-európai közhellyé kezdek válni: iPhone, kerékpár, élénk rúzsok, lassan bazinagy tetoválás, perceken belül bullet journal, és kutya is kéne.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bullet journal :)

Észre sem vettem az előzőn a címkét.

Ha jobban tetszik, válts vissza, lehetetlen?

Névtelen írta...

Te mint közhely, ez aranyos :)

ee_version írta...

Nem lehetetlen, csak mindenképp valamit veszítek vele. A Windows Phone-ban az az idegesítő, hogy nincs rá normális böngésző, vacak a gmail megjelenítése, az alkalmazások nagy része nem létezik rá, pedig én alig valamit használok, de azok sem. ezek nem a rendszer hibái, de mégis elviselendőek ilyen telefon választásakor. Ja, és az is még ellene szól, hogy speciel az én windowsos készülékem baromi nagy. Amikor vásárolni szerettem volna, ha szimpatikus készülékek mind ekkorák voltak, vagy drágák. Vagy mindkettő.

szinvaltoszemulany írta...

szebb és sokkal instabilabb (plusz az általad is említett hiányosságok a teljesen alapvető applikációknál). rettentően megbántam, mikor egyszer vettem, két hét után agyfaszt kaptam tőle, és inkább elővettem a törött kijelzős, hatóránként lemerülős iphone-t, mert még azzal is egyszerűbb volt az életem.

ee_version írta...

Én igazából mára egészen megszoktam. Szerintem, ha öcsém nem vágja hozzám a telefonját, lehet, hogy következőnek is WP-t veszek. Amin még gondolkodtam, az egy jó minőségű androidos amúgy. Tényleg marhára irritál, hogy az iPhone meg akarja mondani, hogy én mit akarok csinálni. Nem tartom magam műszaki analfabétának, de még nem sikerült ráhegesztenem az RHCP Tell Me Baby-t, ami vagy 10 éve a csengőhangom, és basszus, ha végre sikerül, is 30 másodperc hosszú lehet, mi ez? Értem, firstworldproblem, csak így nehéz elitalakulatban éreznem magam, és nem hülyének. Szóval nem szeretném csökkenteni a készülék érdemeit, vannak neki szép számban, de azért, na.

szinvaltoszemulany írta...

na ja, hát tökéletes oprendszerrel még én sem találkoztam. :) nekem egyébként mostanában minden vágyam egy nyomógombos butatelefon lenne, aminek kurva jó kamerája van, de asszem, ezt már bebuktam.

Laca írta...

audiko.net - csengőhangok


Egyébként az iPhone nekem azért jó, és van is már kb. 8 éve nagyjából folyamatosan, mert bármikor úgy hozta a sors, hogy könnyebb lett volna váltanom (windows PDA, android), akkor mindig pár nap/hét alatt bebizonyította minden más rendszerű telefon, hogy az iPhone egyszerűen csak MŰKÖDIK. Igen, sok mindent megszab, igen, sok mindent nem lehet vele, de alapvetően kiszolgál. Mindig. Nem merül le indokolatlanul, az én példányaim nem voltak hajlamosak random kikapcsolgatni, nem felejtett el egyszer sem felébreszteni, ha beállítottam. Ezek korántsem triviális tulajdonságok egy samsungnál (pl. konkrétan egy s5-ről beszélek, ami nem is gagyi, vagy olcsó...).

ee_version írta...

Nekem ez merült már le fél nap alatt, és volt, hogy egy délutánon át nem talált hálózatot és újra kellett indítani. És sokszor csak sokadszorra reagál. De végül is 3 éves, csak hát még most se vágnák utánam. Not very impressed, újonnan nem vennék.

Laca írta...

Egy 3 éves iPhone inkább már tényleg hátráltat. Igaza volt Öcsédnek. :) Amikor vársz arra, amit el szeretnél intézni, annál kevésbé időpazarló, ha lehetőséged sincs elintézni/megnézni, így időt sem pazarolsz rá. :D

A technikai fejlődéssel lépést tartani egyre nehezebb, egyre pénzigényesebb, az időintervallumok (ameddig egy-egy kütyü még aktuálisnak mondható) lerövidültek.