2016. december 6., kedd

Ha valaki olvas a magyar kockaharcos karácsony résztvevői közül, annak: spoiler alert!!

Szóval volt titkos karácsonyi húzás a Vlogbrothers köré (?) szerveződött magyar közösségben, akikkel én lkb csak ilyenkor, karácosonykor szoktam találkozni, nagyon aranyos társaság, mindig jó hangulatúak az ilyen események, de azért sokakat közülük egyáltalán nem ismerek. Konkrétan, akit nekem sorsolt a rendszer, egyáltalán nem is láttam még, semmit sem tudok róla, és hiába vettem fel facebookon ismerősnek, nem tudom kitalálni, minek örülne.

Az esemény résztvevőinek ki kellett tölteni egy wishlistet, hogy támpontokat adjanak az ajándékozónak. ezek alapján az ismert paraméterek:

  • az ajándékra szánható keret 2-5000 Ft
  • az ajándékozott huszonkevés éves fiú, Angliában tanul villamosmérnöknek, lengyel
  • minden érdekli, ami japán
  • nem olvas (:((((()
  • érdekli a fotózás
  • szereti az autókat, különösen a japán kocsikat
  • kaja terén nem válogatós
Namost, nem tudom, hogy csak túlhajszolt vagyok és azért nem, vagy egyszerűen nem vagyok kreatív, de a sok ígéretesnek tűnő kitétel ellenére még nem sikerült eszembe jutnia olyasminek, aminek olyan ember, akit ezek a dolgok tényleg érdekelnek, örülne.

Van valakinek ötlete?

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

A japán animációs filmeket pont nem szeretem.

Egy kivétel van, Kunio Kato, de tőle hosszabb filmet nem tudok.
Ezeket felhasználhatod esetleg:
La Maison En Petits Cubes
https://www.youtube.com/watch?v=bIN8JY4NURA
The Diary of Tortov Roddle
https://www.youtube.com/watch?v=i7F6cM_TMjI

Talán Myazaki (Howl's moving castle, Spirited away, amit láttam, annyira azért nem jó), de ő nagyon ismert, kb mint itt a Pixar

Ezt láttam, nem rossz
https://www.amazon.co.uk/Piano-Forest-Masayuki-Kojima/dp/B00423BDMU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1481060358&sr=8-1&keywords=piano+forest

Ezt még nem láttam, trailer alapján viszont döbbenetes képek vannak benne
https://www.amazon.co.uk/Garden-Words-DVD-Makoto-Shinkai/dp/B00HYYHP94/ref=sr_1_1_twi_dvd_2?ie=UTF8&qid=1481060397&sr=8-1&keywords=garden+of+words



Egész más, ókori japán kultúrából csak találsz valamit. Ha lesz időm, talán még gondolkodok.

Névtelen írta...

https://www.reddit.com/r/LearnJapanese/comments/37s6ch/is_there_any_good_pc_software_for_practicing/

Névtelen írta...

(nem tudom, milyen gyorsan szállítanak)
https://www.adafruit.com/products/2885

cavecat írta...

Ez az "érdekli a fotózás" kicsit ilyen nesze semmi szintü infó... :P
A legtöbb fotóscucc marha drága.
Meg ami nem, annál (is) fontos, hogy pontosan milyen márkát-típust használ, mert kb. egy sima polárszüröt se tudsz venni anélkül. (Most épp UW fotózáshoz való szürön gondolkodom, Matyinak, innen jutott ez eszembe.)
(Vettem egyszer neki fotóstáskát, de az nem 3-5 ezer.)
Lencsevédö-tartó? (Az mindig gond, hogy hova tegye az embe a lencsevédöt, amíg fotóz. Meg megtalálni, hogy hova tette, amikor befejezte a fotózást.)
Vagy vannak ezek a vicces "I shoot people" feliratú pólók (bögrék, kitüzök, egéralátétek, lökhárítómatricák, satöbbi).
Oké, talán mégse annyira nesze semmi :)

szinvaltoszemulany írta...

5000 forintos kajautalvány egy japán étterembe. :D nem, ez tök gáz, csak vicceltem. de innen valami?

http://www.japanplaza.hu/

trillian írta...

kis taviranyitos honda. mi most vettünk par ilyet a gyereknek (aki persze hónapos) es nem bírunk leállni róla :)

ee_version írta...

A rendelős dolgokra sztem már nincs idő :(

ee_version írta...

Hú, na ezek közül vajon mi az, amit 21-ig még be tudok szerezni? Különösen az l shoot people vonal tetszik :)

ee_version írta...

Jó lenne, ha tudnám, pontosan mi érdekli Japánból. Hiába írja, hogy minden, kétlem...

ee_version írta...

Ez elég jó! Hol?

cavecat írta...

http://www.storyshop.hu/polo-89/termekek-248/polok-151/i-shoot-people-340&stockfilter=1
Magyar webshop, raktáron is van, csak odaér 21-ig?...

Vagy:
régen voltak ilyen cégek (pl. Mammutban) ahol lehetett pólóra (bögrére, stb.) nyomatni bármit. Vitted pendrive-on a képet, meg a pólót (stb-t)(vagy ez utóbbit néha ott a helyszínen is meg lehetett venni), és rányomták neked (vagy rögtön a helyszínen, vagy másnap mehettél vissza érte).
Bár ma már mindenki mindent neten rendel, szóval nemtom vannak-e még ilyen fizikai üzletek.

ee_version írta...

Léteznek ezek a helyek, csak nem szép a végeredmény. Nem sok értelme van pénzt költeni valamire, ami egy percig egy picit vicces, utána viszont kidobásig porfogó, mert hordani nem elég szép. De a poén tetszik, megpróbálok erre ráfűzni valamit.