2017. augusztus 13., vasárnap

Tegnap este apu köszöntése után megnéztük A halászkirály legendáját. Nem állítom, hogy életem filmje, de valamiért nagyon magával ragadott, és egyből meg akartam nézni az összes Robin Williams filmet, amit még nem láttam (sok van), meg mindent Jeff Bridges-től (ebből még több).

A héten megint belefutottam a hiányos YouTube audiobookok problémájába: véletlenül ráakadtam egy Douglas Adams olvasta Dirk Gentlybe, és annyira eszméletlenül jó volt hallgatni, hogy teljesen kiakadtam, mikor rájöttem, hogy komplett jelenetek hiányoznak belőle abszolút feltűnően (emlékezni sem kell rá, érződik a logikai hiány). Ma megpróbáltam felkutatni a teljes verziót, létezik is, csak már sehol sem kapható. Sajnos az is kiderült, hogy létezik Douglas Adams olvasta komplett ötkötetnyi Útikalauz is, de persze ez sem elérhető. És az elsőt már meghallgattam Stephen Fry előadásában (ettől még simán újrahallgatnám).

És túl azon, hogy most nyomaszt felvételek hiánya, melynek létezéséről egy hete még nem is tudtam, de ráadásul ott van az az érzés is, hogy alig nézek filmeket, ezeket be is kéne szerezni és mikor nézem meg, meg színdarabok, meg mennyi de mennyi könyv és alig olvasok, és semmire nincs időm.

De az audiobookot, ha valaki fellelni, jelezze, mert azt munka közben nagyon jól lehet!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/952/510/026.jpg

Szóval,
Dirk Gently - 6:39:33, MP3, 64kbps, azért elég jó
Útikalauz - FLAC
Long, Dark Tea Time - MPEG-4 (M4B)

Pendrive-on. (e-mailben kicsit nagy lenne)

Elvileg mindegyik "Unabridged". A kulcsszóról jutott eszembe, lehet a másik végletet is művészien csinálni: Az SMBC alkotó(i?)nak van egy könyve, meg egy másik előkészületben, miszerint:
The Holy Bible, abridged beyond the point of usefulness,
Science, abridged beyond the point of usefulness
Ha kijön a második, rendelek belőlük, rendeljek neked is?

ee_version írta...

Ne vígy engem a kísértésbe... De igen!

Névtelen írta...

Min játszod le? Elképzelhető, hogy tudok alakítani rajta. Az MP3-on. A FLAC-on mindenképp.

ee_version írta...

Alapvetően számítógépen, amin vannak a sztenderd windowsos cuccok meg VLC. Munka közben hallgatom, a Harry Potterre készült el az előző uszoda, most egy másikat rajzolok, de sokkal nyögvenyelősebb, és nem segít, hogy kifogytam Stephen Fryból.