2017. augusztus 19., szombat

  • A metróba igyekezve venném elő a bérletem, de nincs a táskában. Haragszom magamra, hogy miért nem tettem át a másikból, amivel délelőtt a piacra mentem. Este hazaérve konstatálom, hogy a másikban sincs. Se sehol a lakásban. Jobban belegondolva fel is tudom idézni talán, ahogy átpakoltam. Újabb tárgy került fel a munkahely-nagymama-fragola háromszögben eltűnt tárgyak listájára, kezdek szorongani. Nincs egy hete, hogy vettem.
  • Felbuzdulva azon, hogy a héten mérhető mennyiséget sikerült olvasni, bevetettem magam a libribe, és tripla zsákmánnyal távoztam. Otthon vettem észre, hogy a Megyek utánadot másodjára vettem meg a hónapban.
  • A Lidlben a pénztáros becsippantjaba két doboz mascarponét és az üveg alkoholos italt, majd várakozásteljesen rám néz. Jelzem, hogy a fagyasztott gyümölcs és a többi cucc is hozzám tartozik. Erre ő, hogy az világos, de elmúltam már 18? Sőt, 31 is. Hát, pedig abszolút nem látszik.
Come on...

2 megjegyzés:

Orsi Nagy írta...

come on, a megyek utánad-ot én is kölcsönadtam volna....
a 18 alattinak nézés meg valahol kedves, bár gondolom, fárasztó. (jól emlékszem, amikor tőlem utoljára kértek igazolványt, utcazene fesztivál alatt a veszprémi plázában lévő cba-ban vettem egy kis üveg hubertus-t. de az kb. 2009-ben volt legkésőbb :()

Névtelen írta...

http://www.boredpanda.com/lost-found-items/