2013. május 5., vasárnap

HÉV-en néni (70+) a következő szettben:
  • metáltürkizkék balerinacipő, elején hatalmas strasszokkal
  • türkiz sort (combközépig érő), oldalán diszkréten csak 3-3 kristály
  • fekete övtáska, rajta millió kristály és mütyür
  • egyszerű ujjatlan fehér top (nem is értem)
  • fekete susis melegítőfelső, ez is strasszokkal ofkorsz
  • műköröm minden ujjvégen megszámlálhatatlan flitterrel
  • szolisötétbarna bőr
  • hatalmas fekete légyszemüveg, csillogó-villogó mindennel
  • hollófeketére festett Kleopátra-frizura
És először azon gondolkodtam, hogy így még öregebbnek néz ki, mint ha a korának megfelelően öltözne*. Aztán, hogy ez nem igaz. Egyszerűen csak szánalmasan nézett ki. És aztán azon is gondolkodtam, hogy ebben a szettben egy húszéves is szánalmasan nézett volna ki. Végül arra jutottam, hogy besavanyodott öregasszony vagyok, mert a húszéves lehet, hogy szánalmasan nézne ki, de célt érne vele, és végül is valószínűleg ez a néni is azt kapja ettől, amit vár.

*Ha úgy öltözne, mint egy szolid de stílusos ötvenes, akkor nézne ki fiatalabbnak, vagy legalább vonzónak.

2 megjegyzés:

Laca írta...

Vonzónak kinek? Mindennek megvan a célcsoportja. :)

ee_version írta...

Igen, én is erre jutottam némi önvizsgálat után :)