2013. május 11., szombat

Olyan shortot keresek, ami
  • nem szakadt sehol, nem, még a visszahajtás után sem, a széle mentén, szabályosan (az eleve mi a fene?)
  • nincs koptatva
  • nem ér térdig
  • nem tudom elképzelni a nagyanyámon, lehetőleg a nagynénémen sem
  • nincsenek rajta kis izék (strassz, flitter, szegecs, mókás felirat, csillámpóni)
  • nincs elszabva (vagy úgy van elszabva, ahogy én)
  • a tangánál leheletnyit többet takaró fehérnemű nem kandikál ki alóla lehetőleg semelyik élén.

Ez egy másik hallatlan igény, amit idén nem sok márka célzott meg kielégíteni.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.hm.com/se/product/07596?article=07596-C
?

ee_version írta...

Félarasznyit eláll a derekamon, pedig combnál jó.

Névtelen írta...

Nekem is.:)
Ellenben elég olcsó ahhoz, hogy ha rászánom azt az pár ezer forintot, amennyiért a varrónő megcsinálja, akkor sem kerül a fél havi fizetésembe.
Nálam már rég nem szempont, hogy a derekamra passzoljon, olyan nadrág nincs, nem létezik. Ha minden más stimmel, akkor megveszem, és megyek Gabikához... (rendszeres nyári program :D)

ee_version írta...

Nekem nem jött be ez a ruhaátalakítás biznisz, pedig sokszor nekifutottam az évek során. Van amúgy olyan nadrág, ami passzol, azokat szoktam megvenni, hát, nincs sok :D

Névtelen írta...

Akkor csináld, amit én: öltözz lánynak ;)
Én akkor szoktam rá, amikor erősen változékony lett a csípő-körméretem. A sztreccs ruha mindig passzol, +/- 5-10 centi meg se kottyan :D

ee_version írta...

Sztreccs ruhák vannak szépen, csak épp biciklizésnél köldökig csúsznak, és most még alá megy a leggings, de nyárra kell rövidnadrág. Vagy nagyon romantikus lenge szoknyák. Amikből még nem találtam olyant, ami összeegyeztethető az énképemmel :)