2013. május 9., csütörtök

Na jó, most már névvel.

Tele a hócipőm a Blind Chic-kel.

Kis manufaktúra az egész, rendelsz tőlük egy táskát, 30 napos átfutással vállalják. Mindennek tetejébe alapvetően webáruház, egy darab budapesti üzlet tartja a modelljeik egy részét. De semmi gond, a most nyílt bringás popup store-ban meg lehet nézni a dolgaikat. Ma szépen el is mentem oda, megsimiztem az összes táskát, és arra jutottam, hogy a kobaltkék (mázlim van) anyaguk egészen sima, na akkor abból kéne a big whale fazon. Ami ugyanaz, mint a small whale, csak big, nyilván. Ja mert a small whale volt kirakva kékben. Mondom az eladólánynak, hogy én a nagyot szeretném ebből. Mondja, hogy az náluk most nincs, de mindjárt felhívja a gyártót. Két perc múlva visszajön, hogy tudnak hozni, másnap vagy hétvégére. Mondom, szuper, le is adom az adataim. Közben kinézek egy lámpát, elmegyek pénzt kivenni, visszaérek pár perc múlva, azzal fogadnak az eladók, hogy közben letárgyalták ezt a rendelést, és nem fog menni, mert a nagy táska a kék anyagból "nem része a kollekciójuknak".

Emberek. 2013., Magyarország, halódó könnyűipar, térjetek már észhez. Amikor édesjóanyám a hivatalosan fél 7-ig nyitva tartó üzletben fél 8-kor épp zárná az ajtót hogy végre hazainduljon, és valaki akkor ér oda, mosolyogva fogadja, és ha tetszik az egyik gyártó fazonja, de a másik gyártó anyagából kéne, és úgy, hogy a zakó alja 36-os, a mellrésze meg 40-es legyen (szilikon, tecsodás), azt megcsinálja, és egy hét múlva ott van és nem drága, és mégis csődben vagyunk, akkor bazmeg a Blind Chic mi a jó büdös francért nem bírja az A anyagot a B szabásminta mentén körbevágni? Agyameldobom.

8 megjegyzés:

Laca írta...

Kínálati piac van.

ee_version írta...

Szerintem meg elmúlt a 80-as évek.

Laca írta...

Szerintem meg minden biciklivel összefüggő szolgáltatásban dolgozó az élet császára, és ezt nekünk kell tudni elfogadni. :)

ee_version írta...

Lósz*rt. Ez engem nem primér módon, hanem elvi alapon háborít fel.

Laca írta...

Pont leszarják, téged ez felháborít-e. :)

ee_version írta...

What is your point?

Én csak azt mondom, hogy ez így ebben a formában nem tud hosszú távon működni, mert most is csak azért működik, mert még nem kaptak rá elegen a témára. Két perc és minden második webáruház fog biciklis táskát csinálni, mert ez a trend, és bazi gyorsan húzhatják le a rolót.

Kereskedők gyerekeként felnőve bizonyos dolgokat sokkal kisebb mértékig tolerálok, mint az átlag.

Laca írta...

Azt mondom, hogy ők azért csinálják, mert szeretik. Nem szeretnek kobaltkék nagy táskát csinálni, neked tetszik vagy sem. :)

Az utolsó mondattal viszont én nem tudom, mit akarsz.

ee_version írta...

Mindegy.