2014. február 28., péntek

F1 hívott, hogy lassan indulna a projekt, ami nem akart indulni, és ami miatt úgy kétségbeestem, hogy beszereztem magamnak F2-t. Szóval most beindul, de eleve úgy mondta, hogy nyilván nem én fogom végigrajzolni, csak fejtsek ki épületszerkezeti kontrollt már az engterv alakulásától. És már előre tudom, mennyire rossz lesz nem rajzolni, mert én sokkal jobban szeretem nulláról felépíteni a dolgokat logikusan, mint kalapálni a más munkáját. Csak hát az időm véges, és egyelőre az is egy kisebb volumenű csoda lesz, ha a szigorúan vett épszerkes részt tisztességesen végig tudom csinálni. De muszáj lesz, mert akarok dolgozni a régiekkel továbbra is.

3 megjegyzés:

Mr Yellow írta...

Smell the coffe

Mr Yellow írta...

Tényleg

"mert én sokkal jobban szeretem nulláról felépíteni a dolgokat logikusan, mint kalapálni a más munkáját"

Persze, ez mindig így van, de csapatban dolgozva mindig lesz ilyen.
Egyetemen én sem csináltam ilyet, de munkám során sok ilyen van, és nem olyan szörnyű:
miközben megérted, a másik hogy gondolkozik - ez sok idő -, sokmindent lehet tanulni, akár a megoldásokból, akár a hibákból.
Kicsit más, mint az egyetem, dehát azóta sajnos senki se teszi elém, mit kell megtanulni, és hogyan.

ee_version írta...

Én alapvetően nem vagyok jó csapatjátékos, az a nagy büdös helyzet...